Hotel Ubud Terrace Bungalows

Indonesië, Bali, Ubud

8Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Ubud Terrace Bungalows voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ubud Terrace Bungalows

• 8Bob07-11-2011

Prima bungalows voor redelijke prijs

Dit jaar voor de derde keer hier een aantal overnachtingen gemaakt. Nu met de hele familie incl. kleinzoon van bijna 2 jaar. Personeel en management is heel vriendelijk. Kamers zijn mooi en heel ruim. Zwembad is prima met stukje ondiep kinderbadje erbij. Handdoeken worden niet altijd vernieuwd, maar als je er om vraagt bij de receptie, krijg je ze gewoon. Oase van rust.

Houd er wel rekening mee dat de bungalows op een helling gebouwd zijn. Je loopt dus altijd trappen (grote natuurlijke treden) op en af.

Met jonge kinderen

• 8Jan en Christien26-02-2010

Monkey Forest vlakbij

Hotel Ubud Terrace Bungalows ligt aan Monkey Forest Road vlakbij de apentempel. Het is een budget-hotel dat ligt in een diepe tuin met een zwembad. De bungalows hebben 2 lagen met een terras, waarbij de kamers op de verdieping koeler zijn. Ze hebben alle een ventilator aan het plafond. De vloeren bestaan uit tegels, de rest is allemaal gemaakt met natuurlijke bouwmaterialen. Het ontbijt krijg je elke morgen op het ruime, eigen terras waar je een mooi uitzicht hebt op het zwembad en de tuin en kunt genieten van de verse bloemen die het personeel elke morgen op het terras neerzet. Je hoort niets van de drukte op straat, 's avonds kun je op je terras genieten van de rust en de gekko's.

0 tips over Hotel Ubud Terrace Bungalows

0 vragen over Hotel Ubud Terrace Bungalows