Hotel Ubud Inn

+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 13 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

14 Reviews over Ubud Inn

• 8Nellie Luinge10-05-2014

Heerlijke plek

Voor de tweede maal in dit hotel geweest. Mooie en rustige ligging met een prachtig aangelegde tuin. Kamers zijn netjes, schoon en comfortabel. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten in het restaurant is geen aanrader. Maar in de omgeving is meer dan genoeg aanbod. Zwembad is prima. Wij hebben er een paar heerlijke dagen gehad.

• 4Inge04-08-2012

nooit meer

Dit is het enige hotel van mijn reis door Indonesie waar ik nooit meer heen zou gaan en ook niet aanraad. Wij hadden een kamer in het bijgebouw, dat gebouw werd op dat moment opgeknapt, wij waren de enige die ik dat gebouw verbleven. Ze begonnen ongestoord om 6.00 's ochtends met hakken en boren, toen we dit bij de receptie gingen melden, werd ons gezegd dat we het niet juist hadden gehoord (ik heb t zelfs gezien!) en dat het wellicht apen waren, maar ze zouden onze klacht in behandeling nemen, in plaats daarvan werden we door deel vh personeel genegeerd!! ook was de kamer niet schoon, dat badkamer vies, de ventilator durfden we niet aan te zetten bang voor alle viezigheid die eraf zou vliegen, en de deuren waren zo slecht af te sluiten, dat het ongedierte ongestoord zijn gang kon gaan. De ligging was prima, maar op monkey forest zijn veel en betere hotels te krijgen, dus wees slim ga naar iets anders. Het ontbijt was ook slecht als ik het één bestelde kreeg ik het ander, slecht!

• 8Emmy Brans30-10-2011

Geweldig!!

Prima hotel midden in het centrum van Ubud. Wij verbleven er twee nachten en reisde daarna verder. Leuke markt en winkeltjes.Leuke restaurants met prima eten. Heerlijk toeven voor twee dagen. Wij gaan zeker nog eens terug.

• 7mjverbeek26-09-2011

perfect location within centre of Ubud

Nice smaller hotel on the main street (monkey forest road) in Ubud. Breakfast is good, nice pool and small pool in a garden. Kind personal, service is ok. Standard room is fine for one or two nights. Nothing fancy, very small bathroom.

• 8Cindy_B20-08-2011

Heerlijke plek

Deze beoordeling gaat over The Sagittarius Inn, maar die stond niet op de lijst, dus maar onder dit hotel. Maar The Sagittarius is een heerlijk hotel, net van de Monkey Forrest Road. Het heeft een heerlijk zwembad erbij en het is hier heerlijk toeven als je in Ubud bent. Wij waren er met nyepi day, dan mag je 24 uur de straat niet op. Gelukkig werden er maaltijden verzorgd in het hotel en mocht je een dagje verplicht bij het zwembad liggen. De pilsjes stonden koud, dus al met al niets te klagen!

• 8Daphne21-07-2010

Simpel, maar prima hotel in hartje Ubud!

We hebben dit hotel geboekt, omdat het hotel waar wij oorspronkelijk zouden zitten vreselijk was en buiten het centrum lag. Dit hotel ligt midden in het centrum van Ubud! Alles is lopend te bereiken en anders kan je gebruik maken van de taxi's Het hotel is heel simpel. Meer dan een bed, douche en toilet is het zowat niet. (Wel airco!) Het hotel voldeed prima voor ons, aangezien het echt alleen was om te slapen. De kamers waren schoon en netjes. Het warm water van de douche had wel een gebruiksaanwijzing, maar als je deze eenmaal doorhad kon je prima lekker warm douchen. Het ontbijt was wat simpel, je kon kiezen uit een paar verschillende menu's, maar het smaakte prima! Mooie tuin en goed onderhouden zwembad!

Er waren wel verschillende kamers, wij hadden een kamer met airco. Ik heb begrepen dat niet alle kamers met airco waren. Ook is er WiFi aanwezig, wij konden dit in onze kamer (toevallig) gebruiken, omdat we boven de router zaten! Anders kan het in de bar aan de voorkant.

• 0Daphne01-10-2009

Simpel maar prima hotel

Mooie tuin en goed onderhouden zwembad!

• 8Venessa15-09-2009

Heerlijk hotel

een fijn hotel met een prima ligging. Wij hadden een standaard kamer en was een prima kwaliteit/prijs verhouding. Het ontbijt was prima en de mensen zijn erg lief en behulpzaam. Naast het hotel ligt ook een fantastische spa!

• 8Neesje en Ellen31-05-2009

Waren er niet echt weg van!

Van de 6 hotels die wij in mei 2009 bezochten was dit hotel het minst.Het is een redelijk hotel, goed gelegen met meest vriendelijk personeel.De chauffeur van het hotel doet erg zijn best je de mooiste plekjes te laten zien, maar eet er vooral niet. De keuken is slecht!Toen snapten we,waarom er verder niemand zat.En ze wilden sluiten om 9 uur en deden het licht al uit voor we het restaurant uit waren.Een giller.Het toetje kregen we op de slaapkamer.De lakens van de bedden zijn triest gerafeld, maar wel schoon.Het zwembad is mooi en schoon!Voor het gebodene was de prijs te hoog.

• 7annenyves24-05-2009

Prijs-kwaliteit geen aanrader

Gelegen rond een prachtige binnentuin met zwembad. De kamer getuigt van weinig fantasie en de badkamer is ronduit spartaans. Voor deze prijs is er beters te vinden.

Hotel Ubud Inn info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met