IndonesiëBaliUbudHotels UbudHotel Ubud Hanging Gardens

Hotel Ubud Hanging Gardens

IndonesiëBaliUbud

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ubud Hanging Gardens voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 5 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Ubud Hanging Gardens

• 10Madelien Achterberg25-03-2019

Ongelofelijk..

Wat een mooi verblijf. Ik zou hier zo graag terug willen. Alles klopt!! De moeite waard! Geen negatieve ervaring hier over te spreken. Goed eten, lekker bed, fijne douche. Mooi in de natuur. Lieve mensen.. Zeker opnieuw sparen om hier heen te kunnen!

• 6Nienke27-12-2008

Nooit meer!

Wij wilden voor een paar dagen de omgeving van de rijstterassen verkennen en hebben daarom gekozen voor Ubud Hanging Gardens. Hier kregen we een geweldig uitzicht cadeau. Ik heb heel wat gezien, maar zo'n mooi uitzicht hadden we nog nooit gezien. Eenmaal aangekomen bij de kamer, waren we erg teleurgesteld (zacht uitgedrukt!). De kamer stonk, de houten vloer was door het vocht weggerot, het bed was zo vochtig en klam dat het leek of je er al een week in had gelegen met 40 graden koorts. Ook de badkamer was zeer verouderd en had niet eens een normale plek om je handdoeken op te hangen. De koelkast buiten de kamer kon niet dicht, dus lauwwarm drinken en de 'keuken' was eigenlijk geen keuken te noemen. Het zwembad heeft net genoeg plek voor 2 stelletjes. Maar vooral de doordringende stank en het vieze bed, deed ons een paar dagen eerder vertrekken. Het maakt mij niet uit of iets niet up to date is, als het maar schoon is. Jammer, ze hebben erg veel potentie er iets moois van te maken!

• 9Maarten22-10-2008

Heerlijk ontspannen met schitterend uitzicht!

Mooi hotel. We zijn hier een aantal dagen geweest tijdens onze huwelijksreis. Heerlijk om uit te rusten en te genieten van de omgeving. Ongeveer 25 min met taxi naar Ubud. Eten kan je idd beter in Ubud. Zeker een aanrader!!

• 10Anna05-02-2008

Prachtig hotel met schitterend uitzicht.

Unieke locatie.

Zeker een aanrader!

• 8Hugo Van Sintruyen19-04-2007

Prachtig hotel schitterend gelegen midden in het regenwoud. Uitstekende kamers met alle voorzieningen en een gegarandeerde privacy. Elk huisje heeft zijn eigen privé zwemdokje met uitzicht over de vallei. Erg vriendelijke service. Slechts één minpuntje: eten in het restaurant is duur en de menukaart biedt weinig keuze. Toch een aanrader

Hotel Ubud Hanging Gardens info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij