Hotel Ubud Hanging Gardens

Hotel Ubud Hanging Gardens

8.6Fantastisch

Indonesië, Bali, Ubud

Op vakantie geweest naar Ubud Hanging Gardens?

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Ubud Hanging Gardens voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Ubud Hanging Gardens

• 2019
    10Madelien Achterberg25-03-2019

Ongelofelijk..

Wat een mooi verblijf. Ik zou hier zo graag terug willen. Alles klopt!! De moeite waard! Geen negatieve ervaring hier over te spreken. Goed eten, lekker bed, fijne douche. Mooi in de natuur. Lieve mensen.. Zeker opnieuw sparen om hier heen te kunnen!

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

6Nienke27-12-2008

Nooit meer!

Wij wilden voor een paar dagen de omgeving van de rijstterassen verkennen en hebben daarom gekozen voor Ubud Hanging Gardens. Hier kregen we een geweldig uitzicht cadeau. Ik heb heel wat gezien, maar zo'n mooi uitzicht hadden we nog nooit gezien. Eenmaal aangekomen bij de kamer, waren we erg teleurgesteld (zacht uitgedrukt!). De kamer stonk, de houten vloer was door het vocht weggerot, het bed was zo vochtig en klam dat het leek of je er al een week in had gelegen met 40 graden koorts. Ook de badkamer was zeer verouderd en had niet eens een normale plek om je handdoeken op te hangen. De koelkast buiten de kamer kon niet dicht, dus lauwwarm drinken en de 'keuken' was eigenlijk geen keuken te noemen. Het zwembad heeft net genoeg plek voor 2 stelletjes. Maar vooral de doordringende stank en het vieze bed, deed ons een paar dagen eerder vertrekken. Het maakt mij niet uit of iets niet up to date is, als het maar schoon is. Jammer, ze hebben erg veel potentie er iets moois van te maken!

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Maarten22-10-2008

Heerlijk ontspannen met schitterend uitzicht!

Mooi hotel. We zijn hier een aantal dagen geweest tijdens onze huwelijksreis. Heerlijk om uit te rusten en te genieten van de omgeving. Ongeveer 25 min met taxi naar Ubud. Eten kan je idd beter in Ubud. Zeker een aanrader!!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 10Anna05-02-2008

Prachtig hotel met schitterend uitzicht.

Unieke locatie.

Zeker een aanrader!

Gereisd in februari 2008

• 8Hugo Van Sintruyen19-04-2007

Prachtig hotel schitterend gelegen midden in het regenwoud. Uitstekende kamers met alle voorzieningen en een gegarandeerde privacy. Elk huisje heeft zijn eigen privé zwemdokje met uitzicht over de vallei. Erg vriendelijke service. Slechts één minpuntje: eten in het restaurant is duur en de menukaart biedt weinig keuze. Toch een aanrader

Gereisd in april 2007

Hotel Ubud Hanging Gardens info