Bungalow

3 reviews over Bungalow Tunjung Mas in het Nederlands

Very nice place .

cecile
6-9-2013

Nice hotel near the center of Ubud, friendly staff and clean big rooms, with everything you need in the bathroom, toothbrush, shower cap , even a comb. Great breakfast and served on your terrace of you are in a superior room . Nice little pool.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader, aardig personeel, heerlijke bedden

arjenirene
13-2-2012

Schitterende tuin....vraag om kamer 5 dan heb je een privétuin met een schitterend uitzicht. Wij hadden de kamer boven nr.5 met een connectingdoor naar de naast gelegen kamer van onze dochters, hier heb je ook een privébalkon. Zwembad is klein maar echt voldoende en mooi gemaakt.

zie ook bij tips!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Goed hotel nét buiten centrum Ubud

Bjorn
22-12-2011

Verbleven oktober 2011.

Betreft een mooi hotel gelegen nét buiten het centrum van Ubud. Apenforrest is 600 m lopen, de markt is 1,5 km.

Het hotel uitlopen, rechtsaf zijn al voldoende (goede) restaurants voorhanden.

Hotel betreft losstaande bungalows (2 verdiepingen) Wij zaten op de begane grond met een eigen tuintje voor je terras. Prachtige tuinen en mooie kronkelpaadjes er naartoe.

Bij inchecken krijg je de ontbijt á la carte lijst, de volg morgen bezorgen ze het bij je kamer op het terras. Top !

Verder super grote kamers en een buitendouche ! Erg goed allemaal. Al met al een prima kamer voor iets van 3 of 4 tientjes per nacht per kamer. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zwembad aanwezig, wel klein, zo ook de zonnebedjes, weinig zonlicht op de kleine oppervlakte.

Pluspunten: -Grote kamer en badkamer -BUITENdouche ! -Prive ontbijt -Parkeermogelijkheden voor het hotel. -Gratis plattgrond van Ubud. -Welkomscocktail.

Minpunten : -Oude TV -Slecht te vinden hotel

Gereisd Met partner in oktober 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Tunjung Mas voor je op een rij gezet:

Bungalow info

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Tunjung Mas in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Tunjung Mas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.