8,5

41 reviews over Hotel Tjampuhan & Spa in het Nederlands

Gezellig

12-3-2012

Dit hotel is een beetje uit het centrum gelegen maar er is een gratis busje van het hotel naar het dorp. Zeker kamer boeken met airco, anders is het toch warm/vochtig als je alleen een plafondventilator hebt. Er zijn inderdaad veel trappen in het hotel maar voor ons geen probleem, het is ook gelegen op de helling aan de rivier dus kan moeilijk anders. Ontbijt is geen mega buffet maar alles is er en zeer verzorgd. Fruitsap, koffie, ze maken je eitje zoals je wil, pannenkoekjes. Personeel in hotel super vrienderlijk, niets is teveel gevraagd, relaxe sfeer in het hotel. Dit is geen hotel voor mensen die gewoon zijn van in grote resorts te verblijven. Hier blijf je voor enkele dagen en dan is dit hotel geweldig!

Gereisd Met partner in januari 2012

Verouderd maar net hotel

20-2-2012

Verouderd hotel met een erg gedateerde inrichting, maar wel schitterend gelegen in het bos. Het zijn allemaal losse huizen met daarin 2 tot 4 kamers. De deur kan hier helaas niet echt afgesloten worden, maar gaat met een groot hangslot dicht. Hierdoor blijft de deur altijd op een kier open staan waardoor je nogal eens wat ongedierte in de kamer vindt. Het ontbijt is hier ok, maar niet echt bijzonder. Het zwembad ziet er op de foto’s schitterend uit, maar van dichtbij zie je dat er toch een hoop achterstallig onderhoud is. De stenen zijn groen uitgeslagen, de verf is afgebladderd, enz…

Gereisd Met partner in mei 2011

Wow!!

Nicole en Vincent
3-5-2011

We hebben hier 4 dagen gezeten op doorreis. Wat een geweldige locatie! Huisjes was ruim en schoon, niets mis mee. Elke dag werd er door het hotelpersoneel heerlijke wierrook in onze kamer aangestoken. Er liep wel een rat over ons plafond en je hoorde hem knagen aan het rieten plafond. Receptioniste zei dat dat weleens vaker gebeurde omdat je middenin de natuur zit, hmprf... Ontbijt was een beetje karig, maar het was voldoende.

Lopend naar het centrum van Ubud was goed te doen, het is zeer goed voor de conditie.

Twee minpuntjes: S'avonds weinig te doen, erg rustig in het resort. En ik was erg blij dat ik na 4 dagen trappen meer hoefde te lopen, was het echt zo zat!!!

Maar al met al.....het was supermooi!!

Gereisd Met partner in september 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Tjampuhan & Spa voor je op een rij gezet:

Het Resort ligt in een adembenemend mooi gebied.

Hink
24-1-2011

De huisjes zijn mooi maar donker. In ons huisje zaten geen ramen maar horgaas. De deur moest worden afgesloten met een hangslot. Het personeel was stug en onvriendelijk. We bestelden sinaasappelsap van verse sinaasappels voor veel geld (zelfs duurder dan in Nederland) en kregen een of ander niet te drinken aanmaak limonade. Reclameren, zelfs met behulp van de reisleider, hielp niet. Was gewoon een kwestie van jammer dan. Verder was het eten goed. Bij het ontbijt moesten we lang wachten voor er een tafel beschikbaar was. Ubud is een leuk plaatsje met leuke eet tentjes waar je voor weinig uitstekend kunt eten.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 13 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet weer

Westra
Sun Jan 02 2011 16:22:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

In december er twee nachten tijdens een rondreis gezeten,incl ontbijt.Slecht alleen ei en jam als ontbijtbeleg.Je zal er langer moeten zitten.Ons huisje stonk en lekte in de badkamer, en ze wilden eerst onze koffer niet naar de kamer brengen en na zelf weer naar de rec.te zijn gegaan werd het alsnog gebracht.Ligging van het hotel prachtig en de lunch die we kregen de eerste dag ook prima,beetje weinig alleen.

Gereisd Met vrienden in december 2010

schitterend gelegen

Fam van der Meijden
1-1-2011

een plaatje om te zien. helaas waren de huisjes niet schoon. het ontbijt was ronduit slecht te noemen.

Gereisd Met partner in Mon Nov 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterende locatie!!!

H & H
8-11-2010

Wij zijn hier in oktober enkele dagen geweest. Wat ons betreft tekort, we waren graag nog wat langer gebleven, maar het was een onderdeel van een rondreis. Prachtige kamers en prima badkamer. Het zitje voor het huisje was prachtig, met een heel mooi uitzicht. Het zwembad was heel mooi en de spa geweldig met uitzicht op de bossen en de rivier.... Heerlijk ontbeten en een heerlijk diner met mooie dansvoorstelling in deze prachtige omgeving. Dit resort is zeker de moeite waard om meerdere dagen te verblijven!!!!

Gereisd Met partner in oktober 2010

Super

arjan
1-10-2010

Ubud is al geweldig en dit hotel maakt het helemaal compleet!Erg aardig personeel, niks is te veel en halen en brengen je overal naar toe waar je wilt, zelfs zonder daar geld voor te vragen! Ontbijt ruim voldoende, van uit het hotel zijn er veel leuke tripjes te maken, ligt super centraal, een dag of vier Ubud is een must voor iedereen! Kamer is echt fantastisch, een wandeling door de tuin helemaal geweldig een een SPA welke je nooit meer vergeet! Zwembad niet te groot maar wel helemaal super!Overigens zou ik hier niet met kinderen naar toe gaan. Absolute topper is het restaurant Ibu Rai, zelden zo lekker gegeten!

Gereisd Met partner in september 2010

Tegenvaller

E van Leeuwen
14-9-2010

Oude kamers ,met hele oude badkamers. Personeel is vriendelijk behalve de receptie.Shuttlebus is handig en omgeving is prachtig. ontbijt is matig.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel met junglegevoel

Andre
8-8-2010

Het hotel ligt net buiten Ubud. De kamers liggen in blokken van 4 of meer per blok verdeeld over het jungle-achtige terrein. Het terrein is heuvelachtig en er zijn veel trappen. Beneden stroomt een rivier. er zijn twee zwembaden, een spa en een restaurant. Het ontbijt is voldoende, maar niet super. De kamers zijn eenvoudig, maar ruim. Zorg dat je een kamer met airco krijgt (Raya kamer). De badkamers zijn toe aan vervanging en er is geen televisie. Een shuttlebus brengt en haalt je van verschillende plekken in Ubud.

Gereisd Met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tjampuhan & Spa in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tjampuhan & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.