IndonesiëBaliUbudVila's UbudVilla The Ubud Village Resort

Villa The Ubud Village Resort

IndonesiëBaliUbud

We hebben een aantal aanbieders voor Villa The Ubud Village Resort voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 41 reviews

Villa info

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

42 Reviews over The Ubud Village Resort

• 8Melissa12-11-2018

Wakker worden bij een perfect en magisch uitzicht!

Super plek om te slapen met fantastische uitzicht over de rijstvelden! Personeel is erg aardig en staat altijd voor je klaar. Het ontbijt is heerlijk, word netjes op de veranda neergezet. Kortom toplocatie!

• 8Esther13-05-2018

Super

We hebben heerlijk genoten in dit hotel. Schoon en van alle gemakken voorzien. We zijn niks te kort gekomen!

• 9Jan25-06-2017

Fantastische locatie

Midden in de stad, maar als je in het hotel bent lijkt het of je in de natuur bent

• 10Agnes02-05-2017

Ligt iets buiten het centrum. Geweldige kamers breed bed, groot ligbad, binnen en buiten douche, lekker loungebed en eethoek in een heerlijke privé tuin met eigen zwembad in een prachtig park eveneens met groot zwembad. Vanuit het hotel gaat er dagelijks een gratis shuttlebus naar het centrum. Prima ontbijt a la carte.

• 10Esther /Ben11-10-2015

super!

Heerlijk om weer terug te zijn in de Ubud Village Resort.De sfeer die hier heerst is goed voor je eigen welbevinden. Niet alleen door de prachtige accomodatie, tuin, rijstvelden,maar vooral de blijvende vriendelijkheid van iedereen die hier van ons verblijf weer een mooie beleving hebben gemaakt. Telkens voelen we ons hier zeer welkom. Uiteraard: het ontbijt: je kunt kiezen wat je wilt. Dineren is hier ook subliem. De chefkok weet alle smaaktonen van de wereld terug te laten komen op de menukaart.smullen dus! Ook is Ubud centrum niet ver weg...En Ubud is een mooie uitgangsplaats om de vele bezienswaardigheden te gaan bekijken op Bali.

• 10Ton27-08-2014

Super mooie "villa" met eigen zwembad

Ik zeg tegen iedereen boeken! Wij hebben veel hotels gezien maar dit hotel is zeer hoog van vandaal.. Heerlijk ontbijt vanaf de kaart je kan zoveel krijgen als je wilt. Heerlijke high tea s middags. En een prachtig buiten bed waar je heerlijk op kan liggen lezen. Wij zeggen boeken,

• 10Martin en Gerrie07-08-2013

Fantastisch!!! Voor herhaling vatbaar

4 Dagen in dit resort verbleven.Veel te kort. Een prachtige prive villa met alles er op en er aan en een eigen zwembadje. Helemaal te gek. Wij zijn in veel landen en hotels geweest maar dit spant de kroon.

• 9Wendy07-10-2012

Super verblijf!!

We hebben hier een week gezeten en vonden het fantastisch. Huisje was groot met een stuk tuin er om heen. Eigen zwembad, die voor ons wel een paar metertjes groter had mogen zijn. Prettige plek om in de schaduw te kunnen liggen en een paar ligbedden. Een binnen en buitendouche en een bad die ook in de buitenlucht zit.

Het complex is zeer mooi gesitueerd tussen de rijstvelden waar je een schitterend uitzicht op hebt tijdens het ontbijt. Dit ontbijt was jammer genoeg a la carte, we hebben liever een buffet, maar als je iets extra's wilt hebben bij je ontbijt kan je dit gewoon vragen.

Personeel van het hotel is super!

Centrum van Ubud is best nog een stuk lopen, maar je kan gebruik maken van de gratis shuttlebus van het hotel die elk uur rijdt.

Elke dag om 16:00 wordt er gratis koffie en thee geserveerd waar je ook gelijk de kans hebt om wat Indonesische snacks (koud en warm) te kunnen proeven. Aanrader om een paar keer te doen.

Dit hotel is een echte aanrader!!

• 8Reislustig26-08-2012

Geschakelde villa's

Mooi resort met mooie villa's, helaas geschakeld waardoor je toch de buren hoort (veel honeymooners). Ligt een eindje buiten Ubud. Met de shuttleservice van het resort wordt je in Ubud afgezet. Er kunnen maximaal 7 mensen mee. De mensen na ons moesten wachten op het volgende busje.

• 10debbaart23-08-2012

Wat een luxe!

Wij zijn hier vorig jaar november geweest als een van de locaties op onze huwelijksreis. Wat een fantastisch hotel! De service is super. En de villa's zijn echt prachtig en enorm luxe! Een bad buiten en een hemelbed en eigen zwembad. Allemaal ook netjes schoon. Omdat het onze huwelijksreis was kregen wij ook nog een heerlijk chocoladetaartje op de kamer gebracht. Het ontbijt is niet in buffetvorm, maar a la carte en je kunt dan verschillende soorten ontbijten kiezen (continental, english etc.) Ik heb zelf liever een buffetvorm, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Het zwembad ziet er ook echt fantastisch uit. Enige puntje is dat er iets meer parasols hadden mogen staan.

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad, zeker een aanrader!

Villa The Ubud Village Resort info

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals