IndonesiëBaliUbudVila's UbudVilla The Payogan Villa Resort & Spa

Villa The Payogan Villa Resort & Spa

IndonesiëBaliUbud

We hebben een aantal aanbieders voor Villa The Payogan Villa Resort & Spa voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 17 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

17 Reviews over The Payogan Villa Resort & Spa

• 6Tineke07-01-2013

Oud en ver buiten Ubud

Voordelen: - Eerste indruk was positief, alles ruim en leuk versierd met verse bloemen. - Het bed was gigantisch. - 2x gratis diner, 2x gratis spa behandeling (was ok), 2x gratis taart - rustig bij het zwembad, soms zaten we met z'n 2en bij het gigantische zwembad.

Nadelen: - personeel wilde constant dure excursies verkopen / taxiritten bij hun 3x duurder dan bij zelf regelen. - 3x een gigantische spin in onze kamer en een huis-gekko die elke dag in onze kamer poepte. - bad/douche/toilet allemaal buiten. Midden in de nacht is dat geen pretje. - Eten en drinken was erg duur vergeleken met de restaurants in de stad. - Complex had veel achterstallig onderhoud en oogde wat vervallen. Kapotte tegels bij het zwembad, kapotte deurkruk in de wc etc. - Heel ver van Ubud. De gratis shuttle service was op lastige tijden (niet vroeg genoeg heen en niet laat genoeg terug).

• 8Frits 11-05-2012

Mooie lokatie

The payogan is een mooi bugalow Park buiten Ubud ( 6 Km ) er Ubud rijdt een paar per dag een shuttel naar Ubud.

• 10Roel31-07-2011

Mooiste plek op aarde....

The Payogan is een schitterend resort op een prachtige locatie,na een lange reis is het hier heerlijk tot jezelf komen tussen de geluiden van kikkers en gekko's.Zeer vriendelijk personeel en de kamers worden twee maal per dag nagelopen.Een aanrader is om vanuit het hotel 's morgens om 7 uur een wandeltocht te maken met 'Putra'van de receptie over de sawa's en kleine dorpjes rond Ubud. De uitzichten en geuren en vriendelijke mensen,fantastisch !!

• 6Danielle15-06-2011

Teleurstellend

Payogan is op zich een leuk resort. Alleen de kamers zijn muffig en aan renovatie toe. Alles is een beetje viezig, resort is zijn geld en sterren niet waard.

• 8p.bakker12-10-2010

geen 4 sterren, maar toch geweldig.

Een prachtige villa met zwembad. Na eerst een villa te hebben gekregen, waar we heel veel trappen naar beneden moeste lopen, niet te doen voor mij vrouw, gelijk een andere villa gekregen, die voortreffelijk was. Ontbijt redelijk goed, maar het restaurant verder niks bijzonder. regelmatig shuttle verbinding naar ubud, met genoeg goede restaurantjes. Ondanks dat ontbijt, en vooral retaurant zeker geen 4 sterren kwalificatie verdienen, maakt de villa reinheid en het vriendelijke en behulpzame personeel de prijs kwaliteit meer dan goed. We gaan zeker terug.

• 8T.D.Bloemen22-09-2010

Mooie ligging, ruime kamer, prima badkamer.

Ik weet niet waar die mr. v.d.leeuw is geweest maar tijdens ons verblijf van 3 t/m 6 sept. 2010 geen rat en geen vleermuis gezien. Wij hebben ook over de hele wereld in tientallen hotels van 3 tot en met 5 sterren gezeten en waren best tevreden. Ja, als je 5 sterren zoekt moet je daar niet zijn. De kamer werd keurig schoongehouden evenals de keurige badkamer, het 2 meter brede bed was uitstekend en het uitzicht prachtig. Het ontbijt was redelijk, het eten in het restaurant was heel acceptabel. Lag wel vrij ver van Ubud maar regelmatig reed er een hotelbusje. Omdat de kamers op terrassen liggen moet je veel klimmen en trappen lopen. Voor gasten die minder goed ter been of uitgesproken lui zijn beschikt het hotel over een golfcart waarmee je naar de kamer gebracht kunt worden. Jammer genoeg liet het weer ons in de steek en hadden we veel regen. Een minpunt was het feit dat er geen goede leeslamp in de kamer stond. O ja, en het internet werkte, kon dagelijks de Nederlandse kranten leze

• 1rené15-09-2010

horror hotel

Wij hebben veel gezien van de werled maar nog nooit zo n vies, oud hotel gehad als dit. De kamer is mega groot en ziet er mooi uit op het eerste gezicht, maar schijn bedriegt. Het bed was super hard, de vloeren, de wastafel en de badruimte buiten erg goor. Iedere morgen zat het mooie buitenbad onder de uitwerpselen van ratten, waar het van wemelde en vleermuizen. We durfden snachts niet naar de buiten wc omdat er zoveel ratten liepen. Het ontbijt was oke. Het avondeten was redelijk maar veel te duur evenals de drank. Prijs voor een overnachting was 300 dollar en dan mag je wel wat verwachtew toch. Er was een goede shutlle bus regeling naar het centrum van Ubud. Het poetsen van de kamers werd gedaan met een oude vieze lap. Internet werkte niet in dit hotel. Eens maar nooit weer.

• 8Femke16-06-2010

Rustig

Begin mei 2010 zijn we 5 dagen in dit mooi gelegen resort geweest. Het heeft heel veel geregend en daardoor was het wel saai en hebben weinig kunnen wandelen in de prachtige omgeving. De shuttleservice naar Ubud was erg goed geregeld en het was ook leuk om ´s avonds in Ubud te gaan eten. Helaas was er geen zitje bij de bungalow buiten. De kamers zijn erg groot, maar ongezellig door te weinig verlichting. Bij aankomst ´s avonds om 23.00 uur was er geen mogelijkheid om nog iets te bestellen. Erg jammer na zo´n lange reis. Het was goed om na 5 dagen te vertrekken naar Sanur.

• 10Bali16-03-2010

Super

Ik snap niet dat er mensen negatief kunnen zijn over dit resort!

Volgens mij zijn ze ergens anders geweest. Dit rsort is echt een aanrader voor iedereen die naar ubud gaat.

• 10Bali20-10-2009

TOPPER!!!

Ik zou zeggen hier moet je heen als je naar Bali gaat en oordeel zelf!

Ik heb al zoveel gezien van de wereld maar is echt TOP!!

Villa The Payogan Villa Resort & Spa info

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar