8,6

We hebben een aantal aanbieders voor The Haven Seminyak - Bali voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel The Haven Seminyak - Bali in het Nederlands

Geweldig!

Merel Bijen,
12-2-2019

Het is een prachtig hotel met hele vriendelijke staff. Je kunt lopen naar het strand en ondanks dat het aan een drukke winkelstraat ligt, is het er stil en rustig. Het ontbijtbuffet was heel divers en er werden verse gerechten bereid. Er is onwijs veel zwemgelegenheid en de kamers waren schoon. Ik had hier nog wel langer willen blijven. Dit was het luxe momentje van onze vakantie en we konden hier echt genieten na het slapen in hostels of na een lange dag eropuit.

Gereisd met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed/uitstekend

Jill,
26-7-2017

Overkant of 200 meter verder volop pinautomaten. Veel tentjes/eetgelegenheden in omliggende omgeving. Omgeving goed voor oa.surfers: met shuttle wordt je gebracht naar het strand en op loopafstand ben je er in 5 minuten. Als je van wandelen/winkelen houdt bereik je oa Kuta (taxi duurt langer) binnen een 5 uren heen en terug. Dineren in het restaurant is wat duurder maar LO (zowel warm als koud ontbijten tussen 07:00-10:00uur ) is uitstekend volop keuze maar na 14 dagen op dezelfde plek verlang je naar ander voedsel. Relax liggen aan het zwembad, niet veel ligstoelen. Geen/leuke activiteit voor kinderen in de leeftijdscategorie 6-12 jaar. Mocht er iets zijn helpen/staan ze je te woord om het naar je zin/aangenaam te maken. Ensuite uitstekend en ruim.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet nog een keer

Leo
18-9-2015

In dit hotel 13 nachten verbleven in een (gewone) 'the Haven' kamer. Kamer is verouderd/slecht onderhouden. Badkamer zit vol schimmel. De lucht uit het riool is niet te harden. Klagen heeft geen zin gehad. Badkamer is van slaapruimte gescheiden d.m.v. een onlogische glazen wand en een schuifdeur die niet kon sluiten. Toch wel vervelend met die stank uit de badkamer. Zwembaden netjes echter stralen geen sfeer uit. Ontbijt perfect. Keuze te over. Strand redelijk ver maar met een scooter makkelijk te bereiken. Deze en vorige vakanties in Kuta en Seminyak in meerdere vergelijkbare hotels verbleven. Dit was veruit het minste. Voor € 60 p.n. zou ik zeker verder kijken.

Gereisd alleenreizend in september 2015

Goed hotel op een goede locatie

Remco en Irene
10-10-2014

Je zit dichtbij het strand en de hoofdstraat, probeer wel een suite of villa te boeken. Anders zit je aan een drukke weg. Personeel is oprecht heel aardig en ontbijt/eten is ook goed. Kamers raken verouderd en worden slecht onderhouden. Veel kalk op de douchekop en in bad valt niet normaal te liggen, de suite is wel ontzettend ruime met een groot balkon.

Gereisd met partner in september 2014

Geweldig!!!!

christien bjorn
30-10-2013

Dit was onze laatste stop in onze rondreis door Bali, We hadden een suite geboekt. Dit was echt met stip het beste hotel in de vakantie! het was een goedverzorgd, schoon, ruim en mooi hotel met voor ieder wat wils. Rustig zwembad bij de suites met zeer goed ontbijt en lekker eten. iets duurder dan de gemiddelde hotels maar dat merk je meteen!. shuttleservice naar strand is ook fijn. scheelt je 15 minuten lopen. Aanrader.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

modern

lenny
6-12-2011

Suites heerlijk ruim. Twee flatscreens. Gebouw niet balinees. Zwembad weinig zon. Lounge na uitchecken kamer riant.

Gereisd met partner in Sat Nov 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De ligging van het hotel is centraal in Seminyak maar ver van het strand. Het hotel beschikt over luxe kamers met wifi en koffie op de kamer. Er is een flatscreen TV met goede ontvangst en veel internationale zenders. De kamers zijn wel gehorig en sommige kamers kijken uit op een blinde muur. Het zwembad ligt tussen gebouwen in met relatief weinig stoelen en snel verdwijnende zon. De zorg en service/vriendelijkheid personeel is top. De accommodatie heeft een goed restaurant met prima ontbijt. Naast de wifi beschikt het complex ook over internet PC,s en een splinternieuwe fitness ruimte.

Gereisd met partner in juni 2011

dit mooie rustige hotel ligt zeker aan een drukke strrat, maar dit hele gebied bruist van het toerisme. het personeel is zeer vriendelijk en de kamers zijn erg schoon. de ligging is missschien niet optimaal maar een taxi kost echt geen drol. veel goede rstaurants rond het hotel. het is echt een oase van rust in een drukke plaats.

Gereisd met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

design hotel in centrum

anneke
3-5-2010

Het hotel is gelegen aan een drukke straat in seminyak. Wij kregen een erg ruime penthouse. Heerlijke bedden, 2 persoonsbad en een riante inloopdouche. Ontbijt is in het suites gedeelte beter en rustiger (ander restaurant ligt aan de drukke weg) Zwembaden zijn heerlijk om na een dag rijden even bij te komen. Wel weinig bedjes (2 persoons loungebedden) Via de achteruitgang en een straatje zo op het strand en bij leuke restaurantjes (zanzibar is echt super)

Gereisd met partner in april 2010

Mooi maar niet klantvriendelijk

A. Verhage
15-2-2010

Wij zaten in de suites van het The Haven in Seminyak. Op het oog is het een mooi hotel en de kamers zijn ook schoon. Maar het ontbijt bij deze kamerprijzen is echt slecht. Geen vers brood of ook maar enige westerse spullen. En ze zijn overal aan het verbouwen en blijven bezig. Moet je verhuizen van het ene appartement naar het andere ze hebben geen begrip of geven enige tegenprestatie voor het ongemak. Ook voor kleine kinderen is het er gewoon gevaarlijk overal water en waterplinten waar ze tussen kunnen vallen, gewoon niet handig.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• KeukenKitchenette

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Haven Seminyak - Bali in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Haven Seminyak - Bali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.