Hotel Tegal Sari

9FenomenaalScore uit 24 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

24 Reviews over Tegal Sari

• 9jvz21-05-2017

Nog steeds goed hotel, prachtig "Sawa-uitzicht"

Ubud is de laatste jaren wel heel erg druk geworden! Omgeving blijft schitterend!

• 9mirella22-09-2013

We zouden zo weer terug gaan. Echt fantastisch!

Dit kleinschalig hotel in ubud is in 1 woord geweldig! je kan het alleen rechtstreeks boeken, en hadden een wooden room geboekt op de 1ste verdieping. Vanuit het bed prachtig uitzicht over de rijstvelden. een geweldig ruime badkamer en zitgelegenheid. Zeer ruim balkon met zitje. Buiten het complex zit je 500 m vanaf monkey forest. en 50 m van restaurants en winkels. Personeel tegal sari zijn ontzettend vriendelijk en hebben ons van het vliegveld gehaald en naar ons 2e hotel gebracht. Bij het complex zit een klein zwembad met uitzicht. ontbijten kan in het kleine restaurantje of op de kamer. Je belt en het wordt gebracht. In de kamer zit airco, en een koelkastje. Mocht je nog een leuke accommodatie zoeken die betaalbaar is en je er veel luxe voor terug krijgt is dit zeker een aarader.

• 9Angelab25-09-2012

Droomplek!

5 nachten hebben we verbleven in Tegal Sari, we hadden een super deluxe kamer geboekt, toen we aankwamen stonden we met onze mond vol, wow! Het was een prachtige houten 'Lumbung' met een enorm grote kamer, heerlijk groot 2persoonsbed, zitje met banken, grote kast, mooie kamer met ruime inloopdouche, apart ligbad (met uitzicht op de rijstvelden) en wasbak. De veranda stonden 2 ruime groten relaxstoelen, tafel en ligbed, met uitzicht over de rijstvelden, het enige wat je hoort zijn de krekels super rustgevend! Ontbijt wordt gebracht op je veranda, je kunt zelf kiezen van de kaart. Het hotel ligt vlak bij de ingang van monkeyforest. Als je geen zin hebt om te lopen kun je met de auto gebracht worden van het hotel, gratis, wat een service! Personeel onwijs vriendelijk en doen alles voor je, je voelt je echt een GAST! eten in het restaurant echt heerlijk. Locatie in het centrum maar toch rustig! Tegal sari heeft ook een leuk klein zwembad met prachtig uitzicht. Echt een aanrader!!

• 9Truus31-05-2011

Super hotel!

Tegal Sari is een kleinschalig hotel temidden van de rijstvelden van Ubud. Vanaf het terras van onze kamer hadden we een schitterend uitzicht. Ons terras was overdekt, zodat we tijdens de lange plensbui die we troffen gewoon buiten konden blijven zitten. We hadden een van de meest eenvoudige kamers die ze bieden omdat alle andere kamers al volgeboekt waren. Echt een plekje met een unieke sfeer.

• 6ton02-12-2010

Luxe backpackers hotel

Uitzicht vanuit kamer 10 geweldig.Kamers zeer matig onderhouden:foto's van site flatteren.Gedoe over geld bij aankomst en nvertrek:zeer onprofessioneel. Wij gaan niet terug.

• 9Jan31-10-2010

Nog steeds een mooi hotel maarrrrr .....

Hotel wordt elk jaar duurder, terwijl de service iets minder wordt! Zo is het ontbijt niet meer gratis (vorig jaar wel). Er is geen gratis drinkwater, zodat zelfs je tanden geld kost! Geen gratis Wifi (kost " iets" per minuut). Eten is wel nog steeds erg goed en personeel erg vriendelijk! Volgend jaar gaan de prijzen weer omhoog hoorden we! Nog steeds een erg fijn hotel maar ......

• 10Mila en Ton31-10-2010

Gaan zeker terug

Dit hotel ligt aan de rand van Ubud buiten de drukte en toch in de nabijheid van div. goede restaurants. O.a. Pundi Pundi. Het uitzicht op de sawa's en de zijkant van de Monkey Forest is geweldig. Personeel zeer vriendelijk. Vrij vervoer (halen en brengen) binnen Ubud. Er is een ruime keuze uit div. soorten ontbijt. (niet incl.) Prima plek om even bij te komen en/of wandel- of fietstochten in de omgeving te maken. Klein minpuntje, de superior twin kamers liggen naast het generatorgebouwtje van het naastgelegen hotel. Dus geluidsoverlast. Vanaf superior double en de rest van alle kamers is deze geluidsoverlast niet meer hoorbaar. Een echte aanrader.

• 9familie16-10-2010

Wat een service

Wat een prima verblijf. Wijn zijn hier 2 nachten geweest. Wij hadden twee verschillende kamers. Een met een binnen tuintje en een met uitzicht op de rijstvelden. Als je echt een mooi kamer wil boek dan de nieuwe suite. Super mooi met een eigen zwembad. Helemaal prive. Het is een klein schalig "hotel"maar wat een service. Ze brengen je heen waar je maar na toe wilt. In Ubud zelf is het vervoer gratis en verder vragen ze een kleine vergoeding. Prima ligging. Wij zouden hier zeker weer naar toe gaan.

• 10Gemma25-05-2010

mag ik nog een keertje terug??

Na een rondreis op Java hebben wij ook een aantal nachten doorgebracht op Bali. Helaas slechts 1 nachtje bij Tegal Sari. Wij hadden de wooden room, wat waren wij verliefd op deze kamer! Alleen al op bed liggen met de deuren open en kijken en luisteren naar de omgeving... geweldig!! Mocht ik ooit nog eens deze kant opgaan qua reis, dan toch zeker weer een verblijf bij Tegal Sari!

• 9john23-11-2009

Prima plek maar graag iets meer bescheidenheid

Dit is zeker geen guesthouse, wel zoals zo vaak een bungalowparkje. Zeer goed verzorgd met bijna overdreven gedienstig personeel. Mooi zwembad en fraaie ligging. Je kunt binnendoor en daardoor veel sneller naar de hoofdweg of richting monkey forest. Het restaurant heeft veel te weinig capaciteit. Eten is goed maar niet beter dan op veel andere plaatsen. Heel erg goed is het gratis taxivervoer naar en vanaf plaatsen binnen Ubud, je belt en ze staat in een mum van tijd voor je neus en dat zonder extra kosten. Iets te veel eigen dunk van het personeel bevordert de sfeer niet echt, maar voor wie er tegen kan is het geweldig.

Hotel Tegal Sari info

• MinibarBeschikbaar
  • TVNiet beschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar