Hotel Sri Ratih

Meer hotelinfo

7 reviews over Hotel Sri Ratih

• 8jw de regt28-05-2016

Aanrader!

Mooi schoon en gastvrij resort, als je van Indonesisch eten houd is het restaurant een aanrader, geweldige gado gado!

• 9Sylvia Meewisse01-12-2015

Leuk kleinschallig hotel

Mooi Hotel met waanzinnige suites!! Klein zwembad, wel wat ver lopen naar centrum, ligt ook aan wat drukke straat dit hoor je ook bij hotel, maar hotel ligt in mooie tuin

• 9emmy_bink28-07-2014

Heerlijke dagen in Ubud gehad!

Hele mooie kamers, wij hadden er 1 met open badkamer, leuk zwembad, vriendelijke personeel, prima gelegen, lekker eten enz enz. Wij hebben genoten.

Met jonge kinderen

• 9Conny11-07-2013

modern maar authentiek hotel

Sri Ratih Cottages is een modern maar authentiek aandoend hotel aan de rand van Ubud/Campuan. In een mooie tuin liggen de luxe, geschakelde cottages met grote kamer met zitje voor de deur en een zeer luxe badkamer. Verder is er airco en tv op de kamer. In de tuin vind je het mooie zwembad, de huistempel en het restaurant waar je lekker kunt eten en loungen. Absoluut een topper, mede door het vriendelijke personeel.

Met vrienden

• 9rene6924-04-2013

prima verblijf net buiten Ubud

prachtige tropische tuin, heerlijk ontbijt, zwembad wat aan de kleine kant voor zo'n groot complex

• 8Maya en Marcel27-11-2010

Goed hotel

Eerste hotel van onze Bali Trip, Prima personeel en mooie tuin/zwembad, en een prima ontbijtje! Was wel net te ver lopen naar het centrum, maar ja de taxi's kostten je de kop niet in Ubud! We hadden een schone en mooie kamer, met TV (voor de fans), en een koelkastje en Ac etc.. Prima prijs/kwaliteit...lekker rustige plaats!

• 8Liesbeth17-05-2010

Een hotel met groot contrast.

Mooie binnentuin met zwembad gecombineerd met tl-licht op de kamer! Bij aankomst oogt het hotel vanaf de straat niet bijzonder. De entree en binnentuin zijn sfeervol en verwachting scheppend. Onze kamer heeft witte tegels en muren en tl licht. De badkamer is groot maar bestaat alleen uit een bad, wc en wastafel (alle tegels en sanitair zijn groen: verschillende kleurnuances aan groen). Op het eerste oog is alles schoon. Moet gezegd dat wij niet de duurste kamer hadden. Het was onze huwelijksreis en hiermee werd niets gedaan (misschien waren we verwend door de andere hotels).

1 tip over Hotel Sri Ratih

• emmy_bink, 28-07-2014

Het Blanco Museum is leuk om een kijkje te nemen en is om de hoek. Bij het restaurant heb je een mooi uitzicht en lekker eten.

0 vragen over Hotel Sri Ratih

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen