Hotel Saren Indah

• Jacuzzi

75 reviews over Hotel Saren Indah

• 2019
    8Donny en Bianca28-07-2019

Een fijn hotel waar we best terug willen komen.

Na een rondreis op Java is dit even iets anders. Ook hier weer vriendelijke mensen met een schone ruime kamer. Het eten in het restaurant is goed. Over het ontbijt hoeven we ook niet te klagen en er was een lekker zwembad. Monkey forrest is nog geen 5 minuten wandelen. De winkel straat is een kleine 15 minuten wandelen. Het enige probleem is dat je over een smal paadje moet lopen waar ook veel brommers rijden en als je er moet lopen in het donker, is het ook echt donker en is een zaklamp geen overbodige luxe.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

8JasmijnV12-07-2017

Fantastisch hotel!

Hotel Saren Indah is een kleinschalig hotel,maar wel een super gezellig hotel in Ubud. Monkey Forest is op loopafstand goed bereikbaar, evenals het centrum van Ubud waar een heleboel lekkere cafés en restaurants te vinden zijn.Het hotel was boven verwachting mooi, netjes en verzorgd. Het zwembad was niet heel groot maar hier was niks mis mee. Wij voelden ons meteen thuis in hotel Saren Indah. Het personeel was super vriendelijk. Ik raad het iedereen aan!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Sylvia15-10-2016

Leuk hotel

Wij zijn 1 nacht in dit hotel geweest. Een erg leuk hotel wat direct grenst aan Monkey Forest waardoor de apen ook het terrein op komen wat erg leuk is. Alles zag er netjes uit alleen een wat verouderde badkamer maar zeker een prima verblijf. Voorbij Monkey Forest begint eigenlijk pas echt het centrum van Ubud maar dit is goed te bereiken op 10 min. loopafstand. Wij zijn door een straat gelopen met weinig tot geen verlichting dus een lampje meenemen is wel handig! Ontzettend vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt!

Gereisd met partner in september 2016

• 9Lisa30-08-2016

Super plekje!

In totaal 4 nachten in Saren Indah verbleven en wij waren beide erg enthousiast. Het is een heerlijke rustige, kleinschalige accommodatie met zeer vriendelijk personeel. De kamers hadden iets beter gekund, maar de sfeer is super. Wij vonden Ubud een erg mooie plaats om te verblijven, een mooie basis om prachtige plaatsten te ontdekken, maar ook de stad zelf is erg leuk. Saren Indah raadt ik zeker aan om een paar dagen te verblijven!

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Frans23-08-2015

Prima hotel

Mooi, rustig hotel. Prima appartement met uitzicht op rijstveld. Mooi zwembad. Goed eten, vriendelijk personeel. Ligt aan de ingang van Monkey Forest; bezoek is de moeite waard (en apen komen soms het hotelterrein op...) . Nadeel is ligging ten zuiden van Monkey Forest want daar zijn geen winkels en vrijwel geen restaurantjes. Dus altijd kwartiertje lopen voorbij Monkey Forest om bij de eerste restaurantjes en winkeltjes te komen; vooral 's avonds in het donker vervelend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Daniel06-01-2015

Heerlijk hotel.

Wat een verrassend hotel! Wij hebben hier 2 nachten geslapen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer was keurig, een 3e bed voor onze zoon was geregeld, nette badkamer, schoon. De rijstvelden zijn onderdeel van de tuin, leuk idee. Klein zwembad, met fijne ligbedden. Ontbijt is van de kaart bestellen, niet super uitgebreid, maar voor ons voldoende, en van prima kwaliteit. Op steenworp afstand bevind zich het apenbos, erg leuk. Centrum Ubud is ongeveer 20 minuten lopen, maar het hotel bied ook meerde malen per dag, haal en brengservice met een shuttlebus. Voor een paar nachten is dit echt een goede keuze. Aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• 8Ronald09-11-2014

Het was OK.

Vriendelijke ontvangst in een kleinschalig maar verzorgd hotel. De kamer was wat klein (maar goed) en ook hier was de douche matig (laaghangende douchekop, voor het open raam). Het ontbijt en de lunch waren prima verzorgd en ook aan het zwembad was het goed toeven. Het hotel ligt naast het Apenbos en was dus wat verder verwijderd van het centrum van Ubud. Er is een shuttlebus (gratis), maar achteraf gezien zouden we toch dichter bij het centrum hebben willen zitten.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9Jan Bos19-10-2014

Fantasisch gelegen plek

Saren Indah is een mooi gelegen hotel aan de rand van apenbos. Zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam personeel. Prima kamers en mooi zwembad. Goed ontbijt. Wij hebben genoten en komen zeker terug

Gereisd met partner in mei 2014

• 9m.schulte19-09-2014

Balinees paradijsje....

Geweldig gelegen tussen de rijstvelden en heel dicht bij het apenbos. Mooie kamers, wij hadden werkelijk de rijstvelden als tuin. Ontzettend vriendelijk personeel dat alles voor je wil doen om het naar je zin te maken. 's avonds als je niet thuis bent wordt zelfs het licht in en bij je kamer aangedaan zodat je niet in het donker "thuis" komt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8brandes27-06-2014

Magnifique

Prachtig hotel, geweldige service, verse jus bij ontbijt, shuttle bus service. Prachtige kamers, ruim balkon, kamers boven. Let op wel beetje gehorig Ligt buiten Ubud, overdag door pad of money forrest. 'Avonds via bus of taxi of voor de durfalls onder ons door het pad naast money forest met zaklamp, wij durfden niet, te donker en te weinig volk

Gereisd met partner in juni 2014

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking