IndonesiëBaliUbudHotels UbudHotel Santi Mandala Villa & Spa

Hotel Santi Mandala Villa & Spa

IndonesiëBaliUbud

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Santi Mandala Villa & Spa voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 47 reviews
+74/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 47 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

47 Reviews over Santi Mandala Villa & Spa

• 9Henk Lekkum13-12-2019

Relaxed

Prachtig gelegen, tussen bos en rijstvelden. Mooie accomondatie

• 8Sharon01-02-2019

Erg mooi

Erg mooie en rustige locatie. Ons verblijf was erg schoon. Ontbijt/menu is vrij beperkt maar wel lekker.

• 10Patrick Kant13-01-2018

Betoverend mooi!

Sprookjesachtig mooi! Gelegen om een rivier in de natuur van Ubud. Prachtige ‘cabana’s’! Ideaal voor je huwelijksreis of een romantisch verblijf. Vanuit het resort is het raften op de Ubud rivier een fantastische aanvulling op je reis.

• 8Iris13-01-2018

Fantastisch,

Prachtige kamers en omgeving. Super service.

• 9gerard10-11-2016

leuk hotel

zijn daar 5 nachten geweest bij santi mandala we hadden de plunge pool bungalow. helemaal top ruimte zat leek wel een balzaal. het ontbijt was simpel maar goed genoeg voor ons.de zwembad niet heel groot maar goed te doen. personeel was vriendelijk. ze hebben ook een shuttlebus op gezette tijden die je naar Ubud bent en weer ophaald. het is wel een hotel waar je dingen moet ondernemen als je er zit. er is weinig leven in de brouwerij het is heel rustig. nou was dat geen probleem want we hadden een lokale gids. we waren elke dag op pad met hem en dat is zeer goed bevallen. heel veel dingen gezien en zeer goede uitleg.

• 10Fam s28-09-2016

Leuk hotel

Leuk hotel, we hadden een prachtige kamer met prachtig uitzicht! . Wel was het een waar muggen paradijs door het vele water! Ligt wel een stukje buiten ubud, maar met de Suttle prima te doen. Ontbijt was echt basic.

• 8fam van Splunter09-08-2015

Prima!

Prachtige omgeving, transfer bus naar Ubud is perfect. Verder prachtige kamers en leuke buiten badkamer. Super aardig personeel. Met name Mang is erg leuk. We hadden o.a 1 kamer voor 3 personen en dat is wel erg krap. Ontbijt is prima, maar basis. Bij het zwembad maar 8 ligbedden, dit is echt te weinig!!

• 9Nijnepijn29-07-2015

Paradijselijk

Het hotel is een prachtig park met huisjes. Sommige huisjes hebben een eigen zwembad en er is een groot zwembad midden in het park. De sfeer is heel rustig. Het personeel is behulpzaam en heel aardig voor de kinderen. Het complex ligt nogal afgelegen, maar er rijdt een pendelbusje naar het centrum van Ubud. Dit hotel is een aanrader.

• 5Robbert13-01-2015

Matig hotel

De locatie aan de rivier is mooi. Het ligt echter dicht bij de locale huizen waardoor overlast snel optreed. Bij ons was dat een driedaagse gebedsceremonie voor de lokale bewoners. Via speakers schalde dit gezang en gebed door de gehele vallei. zowel overdag, 's-avonds maar ook midden in de nacht. De villa's (we hebben in zowel een watervilla alsook in een private poolvilla gelogeerd) zijn slecht onderhouden en je merkt en ziet overal de gebreken. De bediening spreekt slecht tot soms ook geen Engels. Het ontbijt is karig en past niet bij een hotel van dit Jammer, maar dit hotel is geen aanrader.

• 10niek20-11-2014

fantastische plek!

Wat een geweldige plek, zo mooi in de natuur. Prachtige villa gehad en de service is uitmuntend. Wij gaan zeker nog eens terug naar deze geweldige plek.

Hotel Santi Mandala Villa & Spa info

• VerzorgingLogies-ontbijt