IndonesiëBaliUbudBungalows UbudBungalow Sania's House

Bungalow Sania's House

IndonesiëBaliUbud

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalow Sania's House voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 7 reviews

7GoedScore uit 7 reviews
  • 7Waardering
  • 5.8Inrichting
  • 5.8Ruimte

Bungalow info

• Sportfaciliteiten
Meer bungalow infoTonen op kaart

7 Reviews over Sania's House

• 2Cvh21-07-2019

Nooit weer,geef wat extra uit

We kwamen terecht in een donker vies nuffig hok,terwijl we een familiekamer de luxe hadden geboekt pff,je kunt er niet met de taxi komen en moet met je koffers door het erg drukke nauwe benauwde steegje lopen,kamer gezien we zeiden gelijk hier blijven we niet en hebben daar ter plekke geannuleerd,en een kamer geboekt bij gunung merat,daar aangekomen dachten we o jee,eenmaal de kamer gezien o Ja dat is goed,ligt ongeveer 1.5 km van t centrum,ontbijt goed en super lef en aardige MENSEN TOP

• 9Karine24-07-2014

Goede keuze

Centraal gelegen in Ubud. Vriendelijke familie. Ontbijt is wat karig maar das niet zo ongewoon in Bali.

• 9Joris26-02-2011

Genieten!

Wij zijn hier 8 nachten geweest. Prima ligging, dichtbij centrum, maar toch in een achteraf straatje. De hele familie Sania woont hier, de oma's maken de hele dag offergaven en de hond sjokt rustig heen en weer. Zeer relaxte sfeer, mooie kamers met groot prive balkon, badkamer was wat viezig maar prima, lekker zwembad. Ontbijt heerlijk, elke dag een thermoskan thee. Werkelijk genieten! En als je wat langer blijft kan je onderhandelen over de prijs. Je kan van tevoren reserveren, maar is nergens voor nodig!

• 3marloes27-10-2010

Geen aanrader!

Van tevoren hadden we een kamer telefonisch gereserveerd. Bij aankomst kregen we een heel donkere en vochtige kamer, onderin het complex. Ze waren ook nog aan het bouwen, wat het tot een rommelig geheel maakte. We zijn die dag direct op zoek gegaan naar een ander hotel, want we zagen het niet zitten om hier te gaan slapen!

• 8frits03-10-2010

Heel apart

Gerund door de hele familie, kamers in verschillende gebouwen wel veel trapjes. De 2e keer zaten wij links vooraan in het luxe huis in een mooie kamer wel wat duurder. Centraal gelegen .In het de hoofstraat fietsen gehuurd en naar de botanische tuin gereden wel smorgens vroeg doen

• 9karine14-03-2010

prima guesthouse

gerund door een Balinese familie, je loopt letterlijk door hun woongelegenheden. Vooral de kamers rond het zwembadje zijn leuk. Wij verbleven in kamer nr 5, echt mooi gelegen in de goed onderhouden tuin met zicht op het zwembad. Personeel verraste echtgenoot omdat deze jarig was, heel attent! Verwacht uiteraard niet de luxe van een resort. We verbleven er 1 week, een gemengd maar leuk 'soort' andere gasten. Prima ligging in centrum, achter de markt.

• 9Tineke Bruijs01-09-2009

Prima gelegen accommodatie

Sania's House ligt heel centraal in Ubud, vlakbij het paleis. Veel drank- en eetgelegenheden in de buurt; supermarkt en leuke winkeltjes. Via Sania kun je bij een plaatselijke touroperator een fietstocht boeken (25 km. dalen door rijstvelden en dorpjes). Het guesthouse heeft goede kamers met terras of balkon (boven en beneden, met en zonder airco) die veel privacy bieden. Het ontbijt wordt op je eigen terras gereserveerd. Er is een zwembad. De klantvriendelijkheid van het personeel is wisselend (afhankelijk van wie je vraag beantwoordt). Sania's House is een aanrader. augustus 2009

Bungalow Sania's House info

Facilities

• Wlan internetBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij