Kleine hotelsWeer vandaag31°23°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sahadewa Resort & Spa voor je op een rij gezet:

37 reviews over Hotel Sahadewa Resort & Spa in het Nederlands

Rustig gelegen dichtbij centrum

Coravanderlee
1-5-2016

Kamers verdeeld over twee verdiepingen liggen rondom een prachtige tuin. Mooie kamers met T.V. Koelkast,waterkoker ,thee,koffie. Badkamer met douche ,bad en toilet. Prima ontbijt. Zwembad met liigbedden en handdoeken service Markt en apentempel zijn goed aan te lopen. Vriendelijke sfeer.

Gereisd Met partner in Mon Dec 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel in levendig plaatsje

A-F
24-2-2016

Mooi hotel. Werden ontvangen met welkomsdrankje en een verfrissingsdoekje. Mooie ruime kamer. Was netjes en goed onderhouden. Ubud is een leuk en levendig plaatsje. Loop vanuit het hotel door het apenbos naar het centrum. ( in de avond wel erg donker)

Gereisd Met partner in september 2014

Redelijk hotel, geen 3* waard

cvandeliefvoort
1-10-2013

Het hotel is goed gelegen in Ubud, dichtbij het monkey forest. Op redelijk afstand van de markt en het waterlelie paleis. Het hotel heeft vrij weinig kamers. De kamers ruiken ook muf. Ze zijn verder wel vrij ruim ingedeeld. Badkamer met bad en toilet. En vele kamers zitten ook geen ramen die open kunnen. Het ontbijt heeft vrij weinig keus. Koud ontbijt: croissant of geroosterd brood. Bij het warme ontbijyt iets meer keuze. Het viel allemaal tegen.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top hotel

Desiree van der Zee
4-6-2013

Net Sahadewa geweest ontzettend mooi vriendelijk personeel en een fantastische ligging in Ubud. Ontbijt is prima. De vele restaurants en dingen te doen in de omgeving maken dit een onwijs mooie en goede basis. Ga eens eten bij pundi aan de overkant of restaurant bij museum heerlijk!

Gereisd Met partner in mei 2013

Leuk kleinschalig hotel

chris
17-5-2013

Echt een heel leuk kleinschalig hotel om te verblijven, zeer aardig personeel en ook een zeer gunstige locatie! je bent zo bij het apenbos en in het centrum van Ubud.

Gereisd Met partner in september 2012

Eenvoudig en goedkoop hotel

ad
14-3-2013

In 2011 was Sahadewa Resort & Spa ons goed bevallen. Het hotel in Balinese stijl is erg smal en heeft bijna geen tuin. Het zwembad is klein maar in okay. Mooie grote kamer met een zeer aparte en mooie schone douche, bad + WC ruimte. Ontbijt: keuze uit 3 menu's van de kaart. Toen: goede prijs/kwaliteitsverhouding. Daarom in 2012 opnieuw voor dit hotel gekozen. Maar nu kregen we weer een mooie kamer, maar met een badkamer die er zeer GOOR uitzag. Men had flink gemorst met zwarte kit in het bad. We vroegen om een "upgrade" of andere kamer, maar dit ging niet want 'alle' kamers vol waren. Hotel is geen echte aanrader, wel goedkoop. Schuin tegenover dit hotel, Pundi-Pundi restaurant, kun je lekker en goed eten. Daar is draadloos internet aanwezig.Iets verder kun je lekker eten bij Ibu Rai Bar & Restaurant en Three Monkeys restaurant. Deze zijn op loopafstand. Hotel is circa 15 tot 20 minuten lopen naar het centrum van Ubud.

Gereisd Met vrienden in maart 2012

goede keus

scheepers
23-11-2012

het hotel licht aan een drukke weg, maar daar heb je op je kamer geen last van. het is een kleinschalig hotel ,maar de kamers zijn prima. Ruim en netjes. De badkamer kan wel een opknap beurtje gebruiken, het stenen bad, erg groot , ziet er niet gebruiks vriendelijk uit. Er is een klein zwembad. Omdat er weinig gasten waren was er geen ontbijt buffet maar kon je zelf je ontbijt samen stellen en dan werdt het keurig voor je klaar gemaakt. Een heel leuke bij komstig heid is de afstand van nog geen 10 min. lopen naar Monky Forest. Er zijn genoeg eettentjes in de directe omgeving waar je voor weinig goed kan eten. Loop Monky Forest voorbij tot aan een koffie restaurantje en laat je lekker verwennen met heerlijke soorten koffie!

Gereisd Met partner in november 2012

Leuk hotel, prima om Ubud te verkennen,

Ilona
8-10-2012

Prima hotel. Wij zijn in dit hotel begonnen tijdens onze 17 daagse rondreis op Bali/Gili. We zaten er 2 nachten en dat was prima. Op dag van aankomst even lekker in het zwembad gelegen en een massage genomen, aanrader! Dag erop richting Ubud gelopen, wat een onwijs leuke plaats. We wisten niet zo goed wat we wouden gaan zien, behalve dan het apenbos. Vanuit het hotel ben je zo in het apenbos, daarna richting centrum gegaan en ons echt de hele dag vermaakt. Van alles te zien, rijstvelden, tempels, leuke en hippe restaurants, winkels, markten. Gewoon gaan lopen en je komt van alles tegen! Ontbijt in hotel was prima. Niet veel keuze maar geroosterde boterham met jam en een lekkere omelet hadden wij voldoende aan. Personeel is heel vriendelijk en willen echt alles voor je doen. Lekker eten kan je meteen tegenover het hotel, bij the pond! Als je in Ubug bent is lunchen bij Lotus een aanrader.

Gereisd Met vrienden in september 2012

Geef een paar euro meer uit voor een beter hotel.

Twan & Ilse
11-7-2012

Dit hotel is in Balinese stijl. De kamer en badkamer zijn ruim. Nadeel is dat het water er met een klein straaltje uitkomt. De kamers worden goed schoongemaakt maar de handdoeken zijn de ene keer smoezelig dan andere keer schoon. Het hotel ligt op een goed punt in Ubud. Het uitzicht is het zien van een ander hotel. Het ontbijt was VERSCHRIKKELIJK!! Croissant en gebakken spek in magnetron warm gemaakt, slappe koffie. Het personeel is ongeïnteresseerd en dragen vuile kleding dan is je honger ook over. Personeel van de receptie is behulpzaam en vriendelijk. De Spa ziet er niet uit maar de dames kunnen goed masseren. Neem dit hotel zonder ontbijt dan is het te doen. Ontbijten kan je goed in the Pond pal tegenover het hotel. De foto van het terras op de site is al zeker 10 jaar oud vertelde een gids. En het ziet er niet meer zo uit. Dat dit hotel recommended 2012 is bij zoover?? Ongelooflijk.

Gereisd Met partner in Mon Jul 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bijzonder hotel

Jan
28-6-2012

Na een tour door Java een paar dagen hier doorgebracht. Een bijzonder hotel met leuke kamers en uitstekende service door vriendelijk personeel. Ontbijt was prima en ruim voldoende. Ubud is een goede uitvalbasis voor excursies.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

NRV Holiday

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sahadewa Resort & Spa in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sahadewa Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.