Hotel Puri Dalem Cottages

HotelWeer vandaag31°24°
Hotel Puri Dalem Cottages
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Dalem Cottages voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Puri Dalem Cottages in het Nederlands

Mooi en centraal gelegen

michel en denise
8-4-2014

Gelegen in het centrum met diverse restaurantjes om de hoek. Stukje lopen en dan zit je in de winkelstraat of vlakbij het apenbos. Leuke plek, stil verborgen

Niet echt bijzonder

Bert Zijlstra
27-11-2009

Kamer wel aardig, maar douche was slecht, je moest heen en weer springen om wat druppels op te vangen.

Kan beter

Bert Zijlstra
25-11-2009

Onze kamer had wel een mooi uitzicht, maar de twee nachten dat we er waren viel de stroom een paar keer uit (en dus was de airco uit). De koelkast lekte en uit de douchekraan druppelde het meer dan dat er een straal(tje) uitkwam.

Prima!

Marijke & Queeny
17-10-2008

De ligging is perfect. 15 min. lopen naar het gezellige en knusse centrum in Ubud.

Er is een klein zwembadje aanwezig en de ligging van de apartementjes is mooi in een soort van tuin.

Kamer en badkamer zijn netjes en schoon.

We hebben niet in dit hotel gegeten, maar het ontbijt was prima!

DIT NOOIT MEER

cherida
18-9-2008

We hebben hier precies 4 uur gezeten meer uit gemak omdat we door de shutle hier af werden gezet. 's-avonds lagen we in bed toen we een kakkerlak van +/- 5 cm over onze benen de lakens uit zagen trippelen. Badkamer ziet er niet uit gewoon smerig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Dalem Cottages in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Dalem Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Puri Dalem Cottages scoort een 6.17 uit 10 op basis van 5 reviews.