Bungalow Pondok Saraswati

Meer bungalowinfo

3 reviews over Bungalow Pondok Saraswati

• 9Rolf07-08-2008

Pondok Saraswati is TOP!

Pondok Saraswati is een Australisch project bedoeld om een aantal Indonesische families te ondersteunen. Nyoman Rusni is een zeer vriendelijke dame die erg behulpzaam is. Zij weet alle gangbare prijzen voor auto/brommer huur, transport etc. Gewapend met haar kennis betaal je dus niet te veel. De huisjes zijn erg fraai. Op de bovenverdieping is een groot balkon met uitzicht over de rijstvelden. Het ontbijt is een van de betere tijdens onze vakantie. Er is geen zwembad, maar zij hebben een deal met een dichtbij gelegen hotel waar je voor rp 10.000 kunt zwemmen. Voor de kleine kids is er weinig te doen. Als je wilt onthaasten is dit een aarader.

Familie

• 9Fam. Engelsman06-08-2008

Serene rust

Bij toeval ontdekten wij dit onderkomen vlakbij Ubud. Prachtig uitzicht over de rijstvelden, mooie tuin, royale en authentiek aandoende huisjes van hout en bamboe, zeer gastvrij en vriendelijk onthaal en heerlijk ontbijt. Let op: geen zwembad of airco, maar in Ubud is het niet zo heet. Een fraai oord even ten zuiden van Ubud(auto nodig), Pengosekan, voor mensen die de hectiek van Ubud zelf niet prettig vinden. Pondok Saraswati is een non-profit vriendschapsproject tussen een groep Australiers en een aantal Balinese families.

Familie

0 tips over Bungalow Pondok Saraswati