Hotel Pita Maha Resort & Spa

Hotel Pita Maha Resort & Spa
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Pita Maha Resort & Spa voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Pita Maha Resort & Spa in het Nederlands

Prachtig verblijf op mooie locatie! Lekker eten in het hotel maar thema avond is geen aanrader en komt over als snel moeten eten en snel kassa kassa. Tip: Restaurant schuin over hotel is super van kwaliteit en 2/3 goedkoper.

uitzonderlijk hotel - een van de beste ter wereld

paul devocht
13-12-2012

fantastisch hotel op alle vlak - sfeer, omgeving, vriendelijkheid personeel, eten is uitzonderlijk goed, service perfect

Ongelooflijk boutique hotel

GenG
25-3-2012

Superlatieven zijn uitgevonden om dit hotel te beschrijven. Waren hier slechts drie dagen tijdens onze huwelijksreis maar zullen dit nooit vergeten!

Droom van een hotel !! 21/12/08 tem 05/01/09

annick & peter
26-3-2009

Voor we naar Nusa Dua gingen,verbleven we 4 dagen in dit hotel..Niets op aan te merken, is gewoon fantastisch en op 5 min van het centrum (gratis busje met airco. Zeker eens monkey forest bezoeken, de kunstwinkeltjes en er zijn ook lekkere restaurants (bv dirty duck). was echt genieten maar 4 dagen was voor ons voldoende wegens de drukte in het centrum! Het hotel zelf is echt een sprookje, een ommuurde villa met buitendouche en ligbad, klamboe boven het bed...

Zeker eens zwemmen, de uitzichten zijn fantastisch, ook in het hoger gelegen restaurant !

2008

Geweldig !

Ann Borm
10-10-2008

Pita Maha is in één woord GEWELDIG we verbleven er 3 nachten in een poolvilla. Zoveel luxe en netheid en de serene rust is overweldigend.

Een echte aanrader om hier een paar nachten te verblijven en te genieten van de schoonheid van de natuur, de onberispelijke netheid, de vriendelijkheid en goede service.

We verbleven eerst 4 dagen in de Pita Maha voor onze honeymoonvakantie.

Het was er FANTASTISCH! In Ubud moet je eerst en vooral geweest zijn wil je iets van de traditionele Balinese cultuur proeven… Maar het resort was ook wondermooi!

De bediening was erg vriendelijk en persoonlijk, de kamers onberispelijk en balinees luxueus ingericht (eigen zwembad, douche en bad buiten, heerlijk…), het eten was er subliem en de SPA-voorzieningen om nog van na te dromen… We kregen er zelfs leuke cadeautjes (bij ontvangst én vertrek) als aandenken… MEMORABEL!! Een ongelooflijke aanrader!

Het is een fantastisch resort

Marc
4-6-2008

Het is een fantastisch resort. In Ubud zijn er drie van de Tjampuhan keten, met om te beginnen Tjampuhan wat al luxe is, dan Pita Maha wat bij de top hoort en nog een paar kilometer verder de Royal Pita Maha wat onbetaalbaar is. Wij hadden een Dublex genomen met de twee kinderen en dat is echt super. Eigen zwembad van 10 meter lang, totale privacy in je eigen tuin, twee verdiepingen met twee grote badkamers, grote suites en twee veranda's waar het heerlijk krantje lezen is. Service is van 5 sterren niveau, je merkt niets van het kamers opmaken etc, alles doen ze terwijl je even weg bent. De Villa's zijn goed onderhouden, mooi balinees design. Ubud zelf is ook prima en leuk om er 4 dagen te zijn. Wij hebben €300.- per nacht betaald na flink onderhandelen.

2005

Prachtig luxe hotel, fantatsische sfeer met overal zorgvuldig geplaatste verse bloemen. Pita maha is recentelijk uitgebreid met de nieuwe locatie Royal Pita Maha - al kan i me bijna niet voorstellen dat het nog mooier kan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pita Maha Resort & Spa in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pita Maha Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.