IndonesiëBaliUbudVila's UbudVilla Nefatari exclusive Villas

Villa Nefatari exclusive Villas

IndonesiëBaliUbud

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Nefatari exclusive Villas voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 1 review
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

10FenomenaalScore uit 1 review
  • 10Waardering

Villa info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Nefatari exclusive Villas

• 10arie en sylvia18-09-2009

paradijsje net buiten ubud

het resortje bestaat uit drie 2 pers. villa's en 2 villa's met elk 2 slaapkamers, alle met privézwembad. ontbijt is inclusief, dit kan in de villa of in het gezellige restaurantje. je kunt hier ook gewoon lunchen of dineren, dus je bent niet altijd afhankelijk van ubud. de service in dit kleine resort is geweldig: alle drankjes en snacks in de koelkast zijn gratis, 's middags wordt er gratis thee/koffie geserveerd met zoete lekkernijen en fruit, er is een gratis shuttlebus naar ubud, op elke gewenste tijd. ook een gratis airport transfer, maar wij hebben gevraagd of men ons in plaats hiervan naar de volgende bestemming kon brengen, en dan kon ook, gratis. personeel zeer vriendelijk, ook naar de kinderen toe, villa's prachtig, ruim en met mooie buitenbadkamers. resort is ca. 10 minuten (auto) van ubud gelegen, ten zuidwesten. kunnen het iedereen van harte aanbevelen!

Villa Nefatari exclusive Villas info

Veilig betalen met