Bungalow

4 reviews over Bungalow Munut Cottages in het Nederlands

ging wel

Bianca
13-10-2011

Nadat ons gezegd werd dat het hotel eigenlijk vol was, konden we onze intrek nemen in de familiekamers.Dit zijn de kamers op het terrein van de eigenaar zelf waar normaal de familie verblijft als er iets te doen is. Ligging is niet perfect, flinke helling naar boven, als je van Ubud centrum afkomt.eerste avond moesten we ons douchen met koud water en bijna geen straal uit de douchkop. Dit aangegeven en werd meteen allemaal gerepareerd.De dag erna we warm water en een redelijke straal water.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi hotel

van Riet Renaat
12-5-2011

wij hadden een aparte cottage half modern half autenthiek . Met airco . Dit was schoon met een badkamer buiten . alles zeer proper . Het zwembad was in orde . Service ok . Kamers dagelijks gereinigd en mooi opgemaakt . Het ontbijt voor onze maatstaven was misschien wat pover en weinig gevarieerd . Mensen waren zeer vriendelijk en gedienstig . Als ze voor vervoer zorgden was dit niet overdreven duur . Ze verwezen ons ook naar een lokaal eethuis (Mendez) waar we zeer lekker gegeten hebben ( voor geen geld ! ) . Naar Ubud centrum was doenbaar te voet .

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 10 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

smerig, triest

Pieter en Feikje
15-1-2011

eerst proberen ze je op een andere locatie onder te brengen ongeveer 500 meter lopen van hoofdlocatie. Deze was zo smerig dat die hebben wij geweigerd. Daarna op hoofdlocatie andere bungalow gekregen was iets beter maar schoon .... Zwembad vies, ontbijt smakeloos, personeel kinderen die in feite niet wisten wat ze moesten doen. Komen hier nooit weer tenzij wij heel erg depri willen worden.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Munut Cottages voor je op een rij gezet:

Direct naar aankomst weer vertokken!

Daphne
12-10-2009

Aangekomen bij Munut, naar de kamer gebracht. Het stonk er, kussen stonken, bed was niet schoon. Zag er totaal anders uit als op de website.

Ligt best best ver van het centrum, doordat het hoger gelegen ligt. Als je naar het centrum loopt moet je iedere keer de berg weer op. Dat wij er waren zaten bijna alles hotels vol geboekt (het was lastig om een ander hotel te vinden), maar in Munut, zat nog maar één ander stel. Het zwembad werd ook niet goed onderhouden en het park had totaal geen uitstraling. Wij waren blij dat we iets anders konden vinden.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bungalow info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportSnorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Munut Cottages in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Munut Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.