Hotel Mercure Bali Legian

HotelWeer vandaag29°25°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Bali Legian voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mercure Bali Legian in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Nooit meer

truus van wolferen-rensmaag
28-10-2016

Het is belangrijk te weten dat het hotel aan een superdruk kruispunt ligt. De slaapkamers worden onregelmatig "schoon" gemaakt. En van te voren moet je een borg betalen. Dat bedrag wordt vastgesteld door hoe lang je er verblijft.Dat heb ik nog nooit meegemaakt op Bali. Een upgrade naar een andere kamer krijg je niet. En vragen naar een kamer met balkon ook niet.Wel als je er voor betaald. Het ontbijt is redelijk, helaas als het erg druk is moet je wachten tot je aan de beurt bent.

super goed hotel, netjes en goed gelegen

Rita
17-9-2016

wij vonden alles goed aan het hotel, het enige minpuntje voor ons was dat we geen terrasje aan onze kamer hadden en er te weinig kapstokjes in de kleerkast waren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Bali Legian in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Bali Legian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Bali Legian scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.