Hotel Mercure Bali Legian

HotelWeer vandaag31°23°
Hotel Mercure Bali Legian
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Bali Legian voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Mercure Bali Legian in het Nederlands

Prima middenklasse hotel in gezellige drukke buurt

Manon Kuipers
10-8-2018

Dit is een prima hotel om een paar dagen in te verblijven. Het is geen resort, maar een goed middenklasse hotel midden in de drukte van Kuta/Legian. Vind je het leuk om in dit deel van Bali te verblijven dan is dit hotel een aanrader. De prijzen zijn goed, het hotel is vrij nieuw en binnenkort komen er ook nog een groot aantal familiekamers. Er zijn twee zwembaden. Een relaxte sfeer en je loopt zo naar het strand. Dus zoek je een rustig resort direct aan het strand kies dan voor een andere locatie. Maar wil je lekker zo vanuit je hotel naar het centrum lopen en naar het strand dan is dit hotel ideaal. En oh ja, de meeste kamers hebben leuke balkons waar je 's avonds nog even gezellig kunt zitten. Het personeel is super aardig. Het eten is er lekker en goed. Vaak ook een thema avond zoals barbecue met live muziek bij het zwembad.

Nooit meer

truus van wolferen-rensmaag
28-10-2016

Het is belangrijk te weten dat het hotel aan een superdruk kruispunt ligt. De slaapkamers worden onregelmatig "schoon" gemaakt. En van te voren moet je een borg betalen. Dat bedrag wordt vastgesteld door hoe lang je er verblijft.Dat heb ik nog nooit meegemaakt op Bali. Een upgrade naar een andere kamer krijg je niet. En vragen naar een kamer met balkon ook niet.Wel als je er voor betaald. Het ontbijt is redelijk, helaas als het erg druk is moet je wachten tot je aan de beurt bent.

wij vonden alles goed aan het hotel, het enige minpuntje voor ons was dat we geen terrasje aan onze kamer hadden en er te weinig kapstokjes in de kleerkast waren

Corendon
Corendon
WTC.nl
WTC.nl
Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Bali Legian in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Bali Legian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.