Bungalow Mandia Bungalows

Bungalow Mandia Bungalows

Bungalow
Kleine hotelsWeer vandaag31°22°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Mandia Bungalows voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Bungalow Mandia Bungalows

Bungalow info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

• AdresMonkey Forest Street 80571(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Mandia Bungalows in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Mandia Bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.