Hotel Lecuk Inn

2 reviews over Hotel Lecuk Inn in het Nederlands

Super plan ubud

grauwin loic
25-7-2015

Cet etablissement possede des chambres avec terrasse super et tranquille pour un prix modique (environ 200000 rpies la nuit a deux a negocier) avec petit dej. Vous pouvez y aller les yeux fermes.

Leuke homestay in een rustige straat

René
8-2-2010

Wij hebben genoten van de centrale ligging van deze vriendelijke homestay. De kamers zijn achter in de leuke tuin gebouwd, waardoor het zeer rustig is.

Lecuk In ligt aan een van de mooiste straatjes van Ubud, waar ook leuke winkels en restaurants zijn, ga je even de straat uit, sta je inmidden van de rijstvelden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lecuk Inn in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lecuk Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lecuk Inn scoort een 8.8 uit 10 op basis van 2 reviews.