Hotel Komaneka Resort at Monkey Forest

Kleine hotelsWeer vandaag33°25°
Hotel Komaneka Resort at Monkey Forest
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Komaneka Resort at Monkey Forest voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Komaneka Resort at Monkey Forest in het Nederlands

Een fantastische plek in het drukke Ubud

Barbara en Leo Nievelstein
3-4-2014

Lief ontvangst, prachtige suite en wat een service, uitmuntend. Personeel heel alert en zorgde voor alles. Een klein resort in een drukke stad maar de rust, harmonie en vriendelijkheid maakte ons verblijf geweldig. We wilden eigenlijk niet meer weg maar ja. Dewi en staf, onze complimenten en wat attent om bij thuiskomst een mail te ontvangen met welkom thuis en bedankt voor ons verblijf. Hoeveel service wil je hebben. Komenka Monkey Forrest is TOP! Ook de Spa is aan te bevelen, heerlijk en professioneel.

Laat je verwennen

edoppert
15-7-2012

Geweldig hotel. Je wordt er echt verwend. Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. De locatie, midden in het drukke en gezellige centrum van Ubud is natuurlijk geweldig. Maar Komanema Monkey Forest zelf is een oase van rust. Leuk contrast. Verrassend is de complementary high tea met allerlei hapjes, ’s middags bij het zwembad. Voor de prijs die je betaalt, is het ontbijt aan de karige kant. Op zich zijn de kamers wel comfortabel maar niet eens zo ‘lux’. Klein beetje vergane glorie, maar het totaalplaatje is super. Twee nadelen; onze kamer was gehorig en de dagelijkse handdoeken waren gerafeld en grauw. Met het prijskaartje voor ogen, hoort dit niet. Maar gemiddeld genomen, een aanrader.

Heerlijk hotel met zeer persoonlijke benadering

sabloniere
14-3-2011

Het Komaneka hotel ligt super centraal in Ubud, waardoor je alles gemakkelijk kunt 'belopen'. Het hotel is kleinschalig en je krijgt een zeer persoonlijke behandeling. Men noemt hier de gasten bij naam. Ruime kamer, goede voorzieningen en een prima bed. Wij boekten een deluxe kamer met uitzicht op het rijstveld. Hou er wel rekening mee dat de kikkers tot middernacht nogal actief en luidruchtig zijn! We kregen een gratis candlelight dinner aangeboden en een upgrade naar het Komaneka Bisma hotel. Van dat laatste hebben we geen gebruik gemaakt, omdat het Bisma hotel niet op loopafstand van het centrum ligt. Heerlijk zwembad, waar iedere middag een high tea wordt geserveerd.

Dit is een werkelijk fantastisch hotel. We hadden een villa met plunchepool. De villa is erg groot, met een mooie grote en luxe badkamer, ruime slaapkamer en heerlijke buiten huiskamer.

Dit hotel is lekker kleinschalig en ligt op loopafstand van de diverse restaurantjes in Ubud. De receptie is erg vriendelijk en de schoonmakers doen hun werk grondig.

Wat ons ook erg goed beviel, was de mogelijkheid om je ontbijt op je kamer te laten bezorgen (inbegrepen bij de prijs). Lekker ontbijt en erg vlot bezorgd.

In alles is dit een tophotel en bijvoorbeeld voor huwelijksreizen echt aan te raden!

Ubud vonden wij ook leuker dan Sanur. Iets minder standaard restaurantjes (ook wat meer echte topkwaliteit te vinden), veel kunst in de omgeving en lekker centraal op het eiland. Door dat laatste wel wat meer regen.

superhotel!!

ton
24-9-2010

Een ongelooflijk comfortabel hotel met superklantgericht personeel.

Wij kunnen over dit hotel alleen in superlatieven spreken:mooi ingerichte kamer met nog mooier ingerichte badkamer .Het terras had een klein schoon zwembad en een zonneterras met geweldig uitzicht.

Ontbijt erg lekker en uitgebreid.

WOW!!!

MG
21-7-2010

Wat een accommodatie! Prachtige ligging met uitzicht op de rijstvelden.. we verbleven in de poolvilla, een aanrader! Veel ruimte, veel privacy en schoon! De ligging is ook perfect, je loopt zo het leuke en gezellige Ubud in met vele winkeltjes, restaurantjes. Het was geen honeymoon, maar zo laten ze het je daar wel ervaren!

Geweldige honeymoon!!

Schutters
31-3-2010

Dit resort weet wat SERVICE is!! We hebben wat afgereisd, maar dit is "by far" het beste!!

Voor Indonesische begrippen is het wat duur, maar op Bali is het een zeer goede prijs/kwaliteit.

Ligging is ook perfect: middenin het prachtige Ubud waan je je toch ver van het centrum.

Beste hotel ooit!

Linsey Kempeneer
11-10-2009

Honeymoon op doorreis- 3 overnachtingen.

Het regende bij aankomst, we kregen meteen paraplu aangeboden.

Naast fris doekje en welkomstdrankje ontvingen we allebei extra geschenk voor honeymoon.

Kamer was fantastisch! Mooi uitzicht, gratis water en koffie met koekjes beschikbaar op de kamer + muggenzalf + paraplu's + safe+winkelmand enz, inloop douche + megabad.

Roomservice beschikbaar, restaurant is buiten, dus anti-muggenzalf is voor 's avonds een aanrader.

Veel verschillende menu's voor ontbijt, lunch, tussendoortjes en avondmaal.

Laundryservice ok!

Is wel een "natuurhotel", dus je mag je verwachten aan 'beestjes' in de kamer..., maar dat maakt het leuk.

Zwembad is niet zo groot, maar nooit veel volk, dus ideaal. Badhanddoeken beschikbaar.

Internet is gratis.

Bij uitchecken ontvingen we nog een geschenkje...

super hotel

martina
26-7-2009

ik was hier met mijn man,we onzetten genoten hier,we hadden de pool vila,dit is echt een aanrader.

personeel is zeer vriendelijk. ze maken je kamer elke dag gezellig en heel goed schoon. ontbijt kan je laten bezorgen na je vila,dit is geheel koste loos,echt verwennerij!

2008

Edwin
4-11-2008

Je verwacht het niet zo midden in het stadje Ubud. Het is een oase van rust. De kamers zijn prachtig en worden tweemaal per dag aan kant gemaakt (2x per dag schone handdoeken). Het personeel is blijkbaar gescreend op klantvriendelijkheid. Als men iets beloofd, wordt het ook altijd (zo mogelijk meteen) gedaan. Superlokatie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Komaneka Resort at Monkey Forest in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Komaneka Resort at Monkey Forest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.