Hotel Komaneka At Bisma

Hotel Info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Komaneka At Bisma voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Komaneka At Bisma

• 10Peter16-06-2013

Droomhotel

Schitterend hotel; men slaagt erin een groot hotel te hebben maar toch kleinschalige sfeer te creëren. Hotelpersoneel uiterst behulpzaam, uitzicht magnifiek, iets verder van winkels maar ze rijden je overal naar toe als je dat vraagt. Kamers zeer luxe, eten goed, blijft bij de rest iets achter.

• 10Wendy05-01-2012

Wat een droomhotel!

In maart 2011 hebben wij 3 nachten doorgebracht in Komaneka at Bisma, een waanzinnig mooi en luxe hotel net buiten het centrum van Ubud. Auto's van het hotel rijden af en aan naar Monkey Forest road (een ritje van 5 minuten) dus het is heel eenvoudig om daar te komen.

Het hotel zelf is echt het allermooiste hotel dat we ooit hebben gezien! Onze kamer keek uit op het zwembad en de rijstvelden en als het begon te schemeren hoorde je overal dierengeluiden en leek het alsof je midden in een oerwoud zat.

Overigens merk je daar op de (enorme!)kamer niets van, de glazen pui weert alle geluiden en de 2 airco's houden de kamer lekker koel. En het personeel is geweldig! Ik liep de gevreesde Bali Belly (voedselvergiftiging) op op Monkey Forest Road en toen ik de volgende morgen flauwviel in het hotel werd ik erg goed vezorgd. Bij het uitchecken herkende de manager me en vroeg hij nog: "Are you feeling better now miss Wendy?" Superlief!

Het is geen goedkoop hotel, maar het is iedere cent waard!

• 10B van Rijsewijk.14-08-2011

Paradijsje op aarde

Dit jaar weer een upgrade gekregen naar dit hotel.Je wordt hier gewoon in de watten gelegd,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Gratis shuttle auto naar Ubud centrum (elk uur). Manager beloofde ons voor volgend jaar een vrienden prijsje,als we terug zouden komen,helaas kon hij z,n belofte niet waarmaken.

• 10Wim en Jeanette01-05-2011

super

Wij hebben wel van de upgrade gebruik gemaakt . Je zit wel wat verder van ubud vandaan maar er rijdt ieder uur van auto naar verschillende plaatsen in Ubud. We hebben al veel hotels gezien maar dit sloeg alles een suite van 88 vierkante meter, Je kon kiezen voor ontbijt op de kamer dit geldt ook voor de afternoon thee en het diner zonder bij betalingen. Ook kon je de hele dag gratis water krijgen . Het uitzicht op de kamer was geweldig het hotel heeft ook nog een loop route door de tuin . de spa is ook geweldig (al is deze wel wat aan de prijs). we begrijpen niet TO dit niet in hun pakket hebben. Kortom als we weer eens naar bali gaan zeker weer naar dit hotel.

Gr Wim en Jeanette

• 9Monique Sturmans02-01-2011

Een waar paradijs en genot om te verblijven

Wij (4 volwassen en 2 kinderen) hebben van 18 - 24 december heerlijk vertoefd in de 2-kamer poolvilla van Komaneka Bisma. Wat een sprookje: fantastisch uitzicht, geweldige kamers (2 zeer luze grootte kamers, fijne woonkamer en infinity pool, super service en een prima uitvalsbasis voor leuke uitstapjes in de omgeving. Komaneka Bisma is zeer de moeite waard. Ontbijt in het hotel is uitstekend. Voor overige maaltijden is het qua prijs en kwaliteit aan te raden om in een van de vele restaurants in Ubud gebruik te maken.

Met jonge kinderen

• 10christel14-10-2010

TOP TOP Hotel Komaneka at Bisma *****

Dit is een FANTASTISCH Hotel in Ubud en zeker een 10 WAARD. Ik heb hier maar 1 nachtje geslapen maar het is een van de mooiste Hotels die ik heb gezien. Ligging 100 meter van het centrum (via een wat mindere weg) midden in de rimboe, prachtige palm bomen en rijstvelden. De kamer is groooooot en schoon. Woonkamer en slaapkamer gedeelte een grote badkamer met ligbad en een mega douche. Balkon met 2 ligbedden en een FANTASTISCH uitzicht. Rozen blaadjes en nacht kleding op je bed als je gaat slapen. Gratis balineese koekjes en water. Bij het zwembad weinig ligbedden maar je zwemt zo de rimboe in wat een prachtig zwembad. Mooie tuin en rijstvelden waar dagelijks aan gewerkt wordt. Mooie open receptie en goeie service. Het ontbijt is a la carte je kan kiezen uit verschillende menu's en het is overheerlijk bereid. Gratis shuttle service aanwezig om het uur naar het centrum, museum en monkey forest. In Ubud gegeten bij Lotus (Balinees eten) in een prachtige tuin. Ubud is een leuk centrum.

• 10fam.van der Hoven25-09-2010

Geweldige ervaring

Komaneka at Bisma is een fantastisch resort met ongelofelijk mooie prive woningen met eigen zwembad, en appartmenten. Er is ook een mooi gezamelijk zwembad in de rijstvelden. De ligging is 1 straat achter the monkey road en binnendoor steek je met een korte wandeling zo de drukte van Ubud in. Ook de weg waaraan het resort ligt is al een leuke weg om te lopen en het vervoer naar het dorp is een service die gratis wordt aangeboden. Ontbijt en tea service overtreffen alles. de spa is een droom Geweldige honeymoon plek Met onze dochter van 17 hebben we er 4 fantastische dagen doorgebracht.

Met oudere kinderen

1 tip over Hotel Komaneka At Bisma

• Wendy, 05-01-2012

Hoewel je bij dit hotel verschillende tours kunt boeken hebben wij zelf een chauffeur geregeld bij een tour-burautje in een zijstraat van Monkey Forest Road. Dat scheelt veel geld (wat best fijn is als je in zo'n duur hotel verblijft).

0 vragen over Hotel Komaneka At Bisma

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen