Bungalow

Matig

6 reviews over Bungalow Klub Kokos in het Nederlands

Een fijn adres als je het echte Bali zoekt.

kees
20-1-2011

Met ingan van 19/1 is mijn boek "Reizen door het echte Bali te koop op internet, de boekhandel of rechtstreeks bij mij. Ik heb het boek recent geschreven en de opbrengst gaat naar High5Rehab die in Lovina gehandicapte Balinese kinderen via operaties, revalidatie en fysiotrherapie weer een kans op een betere toekomst geeft. In het boek is een hoofdstuk over Klub Kokos opgenomen, maar ook over de andere adressen waar ik logeer. Klub Kokos is een heel fijn adres als je het echte Bali wilt vinden. Dit kleine bungalowparkje met zwembad en restaurant is prachtig gelegen en is echt aan te bevelen voor iemand die rust zoekt.

Gereisd Met partner in november 2009

een oud hotel in een prachtige omgeving!

fam van dam
26-8-2010

Klub Kokos ligt geweldig! wij zaten op de bovensteverdieping (aanbeveling als je wilt boeken, zo zit je niet in de 'kelder' zo als een andere beoordeling het beschreef!!) waardoor we 's ochtends met openen van de gordijnen zo de rijstvelden in keken! Geweldig. De afstand 1,5 km is een mooie wandeling, maar dan ben je er nog niet. dan is het toch nog een stuk lopen om in het centrum van Ubud te komen. Dat viel ons wel tegen. Het hotel mag wel echt een opknapbeurt gebruiken. het is oud en daardoor doet alles wat smoezelig aan, zo ook het zwembad. Het personeel was aardig maar daarmee is ook alles gezegd. ook de eigenares vond ik afstandelijk. We hebben hier 4 dagen gezeten. Had een dagje minder gemogen. In dit hotel betaal je voor het uitzicht! En dat is zeer de moeite waard, verder moet je niet al te veel verwachten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Meer een muffige kelder dan een hotelkamer

Fam. Duijn
1-8-2010

De kamers van Klub Kokos zijn oud en uitgewoond. Wij hadden kamers die erg vochtig en donker waren. Het personeel was niet onvriendelijk maar was eigenlijk alleen gericht op het verkopen van toeristische uitstapjes en de vraag wat je bij het ontbijt wil eten (standaard wit brood met jam en een ei). De kindvriendelijkheid van klubkokos met een kinderkamer en activiteiten is zwaar overdreven. Er waren geen activiteiten en de kinderkamer bestond uit kapot speelgoed (behalve het duplo, dat kan niet kapot) en een paar vieze knuffels waar de kinderen (uit angst voor ziektes) niet mee mochten spelen. Wij hebben ons verbaasd dat twee bekende kinder-reisorganisaties Klub Kos in hun pakket hebben, we hadden een hogere standaard verwacht. Al met al geen aanrader, zeker niet voor de prijs die je er voor betaalt!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Meer een muffige kelder dan een hotelkamer

Fam Duijn
1-8-2010

Klub Kokos is heel mooi gelegen tussen de rijstvelden, de locatie is perfect, de accommodatie zeker niet! De kamers van Klub Kokos zijn oud en uitgewoond en al jaren zeer hard toe aan een goede opknapbeurt. Wij hadden twee kamers (5 en 6) die laag gelegen waren en heel erg vochtig en donker waren. Het leek meer op een muffige kelder dan een hotelkamer (bloedvlekken op het bedsprei van het bed, wc papier tussen de planten in het ‘leuke’ buiten gedeelte van de badkamer). Alhoewel de tuin van het hotel erg mooi moet zijn geweest, is hier ook een tijd niets meer aan gedaan. De vissen zwommen niet meer in de vijvers (wel dreven er dode kikkers) en het zwerfafval werd niet meer opgeruimd. Het personeel was niet onvriendelijk maar was eigenlijk alleen gericht op het verkopen van toeristische uitstapjes en de vraag wat je bij het ontbijt wil eten (standaard wit brood met jam en een ei). De kindvriendelijkheid van klubkokos met een kinderkamer en activiteiten is zwaar overdreven.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Alternatieve accomodatie tussen de rijstvelden

Avdd
20-2-2010

Club Kokos ligt niet in Ubud maar in de rijstvelden 1,5 km vanaf Ubud. Je kan wandelen door de rijstvelden naar Ubud, dat is ons met buggy gelukt!

Taxi's gaan ook naar het hotel toe.

Het is kleinschalig, rustig en erg kindvriendelijk. Kinderstoelen, kinderspeelkamer en een kleine glijbaan in het zwembad. Er is ook een stukje kinderbad.

De badkamer is aan de buitenkant open, dat is grappig en wij hadden een bungalow met een kleine tropische tuin.

Voor als je eens wat anders wilt, is het echt een aanrader. Vriendelijke mensen in het hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2010

Mooi maar te duur en niet centraal

Fam Kooy (tweeling van 2 jaar)
5-2-2010

Wij zochten een accomodatie die geschikt is om met kinderen heen te gaan. Via internet lazen we dat Klub Kokos goed is ingericht voor kinderen. Dat klopt, ze hebben voldoende kinderbedjes en een ruime menukeuze. Het is er erg mooi: het hotel en het zwembad. Ook het ontbijt is erg lekker. Maar we vonden het erg vervelend dat het zover van het centrum is. Lopend duurt ca 45 minuten. Wel door een prachtig gebied met rijstvelden. Maar terug ga je niet door door het donker door de rijstvelden en moet je steeds een taxi nemen, wat zeker wel een kwartier rijden is. Met kinderen ga je dan soms wel 2x richting het centrum en dat wordt ook best prijzig. Omdat er zoveel mooie hotels dichterbij zijn, zou ik niet meer zo snel zo ver weg gaan zitten. In vergelijking met ander hotels vond ik dit ook wel erg duur.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bungalow info

Nog geen informatie beschikbaar over Bungalow Klub Kokos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Klub Kokos in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Klub Kokos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.