Hotel Kamandalu Resort & Spa

Hotel Kamandalu Resort & Spastersterstersterster

9.9Fenomenaal

Indonesië, Bali, Ubud

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Kamandalu Resort & Spa voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel Kamandalu Resort & Spa

• 2018
    10Petra27-08-2018

Paradijs op aarde

Dit is echt het paradijs op aarde! Toen wij in onze villa aankwamen viel onze mond open van verbazing, wat een geweldige plek. Een prive tuintje met Balinees bed waarvan af je uitkijkt op de jungle. Naast een prachtige badkamer ook een buitenbad en douche. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Hier kom je echt helemaal tot rust. Ook het resort is prachtig met twee zwembaden waar altijd plek is. De tuinen zijn heel mooi aangelegd. Het personeel is allervriendelijkst en behulpzaam, maar ietwat afstandelijk. Het restaurant is voldoende tot goed. Minpunt is de afstand naar Ubut centrum maar gelukkig rijdt er een paar keer per dag een gratis hotelbusje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Linda07-09-2015

Een paradijs op aarde

Echt werkelijk een paradijs!! Nog nooit zoiets moois gezien. Schitterend opgezet Resort met allemaal villa's met Indiana Jones achtige toegangspoortjes. Zo mooi! Een schitterend hemelbed, een diep bad en een buitendouche. Van alle gemakken voorzien kun je genieten van een sprookjesachtig verblijf. Vriendelijke mensen, goed a la cart eten, mooie omgeving, goede airco, goede gratis wifi en shuttle naar centrum van Ubud. Enige minpuntje was het ontbijt; enigszins karig en de warme kant meer lauw dan warm. Verder niets aan te merken!! Heel fijn gehad op onze doorreis.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Martin Reijven22-09-2014

Helemaal goed.

We hebben in Kamandalu een week gezeten nadat we van Legian kwamen. Een paradijselijk etablissement. Serene rust, aardig personeel en aardig personeel. Gezien wij honeymooners waren lag er een mini bruidstaart op ons te wachten bij aankomst, erg attent. Kan het resort aan iedereen aanraden.

Gereisd met partner in september 2014

• 10Marco_donkervoort16-01-2014

Een droom...

In 1 woord: fantastisch! Een paradijs op aarde

Gereisd met partner in januari 2006

• 8marqoz03-06-2013

Prachtig maar onpraktisch hotel

Een heerlijk hotel voor een ontspannen verblijf in Ubud. Het resort ligt bijten het 'centrum' en je bent daarom aangewezen op de gratis shuttle of taxis (min.30.000 rupiah). Het ontbijt is voor westerlingen helaas karig en het brood is van slechte kwaliteit. Het Aziatische is stukken beter geregeld. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, zelf wanneer het echt n8et nodig is (opmajen van het bed voor slapen gaan?). De kamer of chalet was ruim had een prima buitendouche en een ruim binnenland. De klamboe is een uitkomst aangezien de ligging regelmatig voor wat muggen en gekko's zorgt. Wij knappen zelf helaas een beetje af op het zeer formele karakter van het hotel maar voor een leuke deal zul je hier zeker goed verblijven. Kies echter voor het eten voor Ubud zelf. Het is erg duur en vaak niet al te best klaargemaakt.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Linda27-01-2012

Wauw, pure verwennerij !!

Vanuit The Bali Khama Beach Resort & Spa in Benoa door naar dit hotel. Wat een geweldig mooi hotel. Gebouwd in Balinese stijl; allemaal smalle straatjes met grote houten poorten. Achter elke poort schuilt eerst een mooie binnentuin, vanuit de binnentuin een super mooie en hele grote kamer, schitterende ruime badkamer met verzonken ligbad voor 2 pers., vanuit de badkamer naar buiten voor je buitendouche, 's avonds bloem & chocola op je kussen. Je hebt echt het gevoel in een villa te zitten'. Geweldig! Zwembad uitstekend. Schoon en opgeruimd. Schitterende tuin [rijstvelden]. Personeel heel vriendelijk. Gratis internet. Ontbijt meer dan goed. Verder daar niet gegeten, voor het avondeten zijn we naar Ubud geweest. Gratis schuttlebus naar Ubud. Super goed gegeten bij Ibu Rai Bar & Restaurant. Ga vanuit het hotel de 3 uur durende mountainbike tocht doen, op je fietsie door het platteland en onverharde weggetjes, heel leuk. Helaas zijn we hier maar 2 nachten daarna op naar Lombok.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9k_elbertsen23-01-2012

Paradijselijk mooi

Het hotel is een plaatje. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien en zijn prachtig ingericht. De buitendouche was een welkome bijkomstigheid. De service van het hotel is uitmuntend.

Gereisd met vrienden in november 2011

• 9familie Ramon Ch27-09-2011

Een zeer goed hotel

Een zeer goed hotel met een uitstekende keuken, we hebben er drie nachten verbleven maar het hadden er best meer mogen zijn, zeer vriendelijk personeel,die steeds klaar voor u staan, ook zeer ruime en mooie kamer in een zeer mooie omgeving, een top hotel in een top omgeving,zeker de moeite om te verblijven voor mensen die een goed en rustig hotel willen en van kwaliteit houden

Gereisd met partner in september 2011

• 10Richard & Monique12-09-2011

Super!!!

Het eerste hotel tijdens onze Balireis en wat een goede keuze! Heerlijk rustig tussen de rijstvelden gelegen, erg fraaie hoteltuin, ontvangst was enorm gastvrij, service was prima, het personeel heel erg vriendelijk en klantgericht, kamer enorm ruim, kortom een prima aftrap voor onze reis. Er zijn dagelijks shuttles naar en van Ubud, maar ook kan er een taxi voor je worsen geregeld tegen een bescheiden tarief. We vonden het jammer dat we hier slechts 3 nachten konden blijven!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Roel & Jeanne Hindriks24-07-2011

Geweldig

Na een drukke Java rondreis overteek naar Bali en meteen naar Kamandalu. Fantastische ontvangst, een geweldig fijne en ruime kamer. Uitstekende plek om bij te komen, te genieten van de service, massages en geweldig eten. Opvallend goed is ook de persoonlijke aandacht van de medewerkers die na dag een al weten waar je voorkeur naar uitgaat en daar ook echt rekening mee houden. Kortom: geweldig en dus een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2011

1 tip over Hotel Kamandalu Resort & Spa

• marqoz, 03-06-2013

Drink een bak koffie bij Freaks Coffee. Kies hierbij uit verschillende koffiebonen uit heel Indonesië.

0 vragen over Hotel Kamandalu Resort & Spa

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV