Bed and Breakfast Kajeng Bungalows

BedAndBreakfastWeer vandaag32°25°
Bed and Breakfast Kajeng Bungalows
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kajeng Bungalows voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Kajeng Bungalows in het Nederlands

Mooie ligging, lekker rustig

Clementine, 12-1-2011

In het wat drukkere, toeristische Ubud, vonden wij deze bungalows in een rustig straatje, even weg van de drukte. Wij hadden kamers helemaal bovenin, met prachtig uitzicht op wilde begroeïng, en het zwembad beneden. Een groot zwembad, maar had wel een paar scherpe randjes waar we ons allemaal aan open hebben gehaald, dat was echt niet oké. Verder lag er op het balkon een papier met allemaal drankjes die je zou kunnen bestellen, maar dat bleek helemaal niet te kunnen. Wel zijn er heel veel winkels en restaurantjes in de buurt. De prijs viel mee, zo'n 14 euro per nacht voor een 2 pers. kamer+ontbijt. Als je het weggetje afloopt, loop je zo de rijstvelden in; heel mooi!

Midden in Ubud

R, 8-8-2010

Leuke bungalows in het centrum van Ubud met eigen zwembad. Eenvoudig maar goede prijs/kwaliteit verhouding. Restaurants direct in de straat. Winkels op 5 minuten loopafstand. Rustiog, geen druk verkeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kajeng Bungalows in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kajeng Bungalows zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Kajeng Bungalows scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.