IndonesiëBaliUbudHotels UbudHotel Jalan Jalan Villa And Spa

Hotel Jalan Jalan Villa And Spa

IndonesiëBaliUbud

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Jalan Jalan Villa And Spa voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 3 reviews

6.3VoldoendeScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Jalan Jalan Villa And Spa

• 7Sander Janssen02-05-2016

Leuk, traditioneel Balinees hotel

Jalan-Jalan bestaat uit twee onderdelen, een ruimte met hotelkamers en een aantal losse villa's. Wij verbleven met 3 personen in de villa. In totaal zou je hier met 6 personen kunnen verblijven. De villa uit twee verdiepingen met boven en beneden een slaapkamer. Jammer dat de badkamers beide beneden zijn. Een van de badkamers heeft een ruim bad en de ander alleen een douche wat verder helemaal prima is. De badkamers hebben wel wat slijtage op goed zichtbare plaatsen zoals roest in de wasbak. Verder heeft de villa beschikking over een kleine keuken met grote koelkast. Voor de villa staat een tafel met twee stoelen. Wanneer je met 6 personen verblijft is dit wat krap maar andere villa's hebben een groter terras waar je dus met gemak met een grote aantal personen kunt zitten.

De accommodatie heeft de beschikking over een relatief klein zwembad en een eet-/ontbijtgelegenheid naast het zwembad. Het ontbijt is goed en er kan gekozen worden uit een traditioneel, continentaal en Amerikaans ontbijt.

Het hotel ligt aan de rand van Ubud, eigenlijk in een voorstadje. Met 5 minuten lopen zit je echter midden in Ubud. Monkey Forest is bijvoorbeeld 15 minuten lopen. In iets minder dan een uur heb je een leuk rondje gewandeld en al best wat van Ubud gezien. Ubud market is een half uurtje lopen en ook goed te doen.

Samengevat: voor een wat groter reisgezelschap is dit een prima accommodatie ook al is het wat gedateerd. Het is een traditioneel hotel. Iets was helaas op Bali wel steeds minder aan het worden is.

• 5Amanda11-04-2013

Ik kom hier niet terug

Jalanjalan heeft een paar vriendelijke stafleden waarvan het wel ontbreekt aan hun Engels. Een aantal mensen zijn wat opdringerig betreft massage aan te bieden wat trouwens aan de dure kant is. Zwembad is simpel. Het eten is oke. Je kan kiezen uit 3 samengestelde ontbijtmenu's. Ze hebben geen restaurant en roomservice. Villa is niet goed onderhouden omdat ik een kakkerlak tegenkwam ten grootte van een vuist in de toiletruimte, daar kon je tevens ook douchen. Bad werd ook niet schoongemaakt. Putje zat vol haren. Het bed was wel prima maar de deur had een gleuf waar je zo doorheen kon kijken. Op de keukentafel ston een pot thee met zakjes, suiker en kopjes.

• 7Ingrid11-08-2011

aardige plek, beetje gedateerd!

Gelegen aan een drukke doorgaande weg is de accomodatie op zich een oase van rust. Wij hadden een huisje met twee slaapkamers, en een verdieping, ruim genoeg voor 4 personen. De slaapkamers zijn mooi ingericht, koloniale stijl en bijzonder ruim.

Het sanitair is echter zeer verouderd en oogt daarom niet schoon (wordt wel elke dag schoongemaakt hoor). Eén van de twee badkamers hebben we eigenlijk helemaal niet gebruikt, omdat deze wel heel erg sober was.

Er is een 'keuken' in, maar behalve dat er wat bestek is, kan je er niks. Nog geen waterkoker gezien.

Het ontbijt is bijzonder karig en niet echt smakelijk. Wij hebben ons er dapper door heen geslagen door elke dag een gebakken ei te nemen. Gelukkig zit er schuin aan de overkant een prima italiaan (een aanrader, hoewel het misschien vreemd aan doet om helemaal naar Bali te gaan om daar dan Italiaans te eten....) met een delishop. Een pot nutella en wat yoghurtjes boden uitkomst voor het ontbijt.

Prima voor een paar nachten.

Hotel Jalan Jalan Villa And Spa info

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar