Bungalow Guci Guesthouses

We hebben een aantal aanbieders voor Guci Guesthouses voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bungalow Guci Guesthouses

• 9stef pennings11-08-2010

Ideale uitvalsbasis

Voor ons was Guci houses een ideale uitvalsbasis voor onze wandel- en fietstochten in en rondom Ubud. Het vriendelijke personeel is onopvallend aanwezig; kamers worden iedere dag prima verzorgd, evenals het heerlijke ontbijt. Gastheer en gastvrouw zijn voor ons zeer behulpzaam geweest; leuke gesprekjes in Duits of Engels over de omgeving, de natuur, de cultuur en natuurlijk zijn kunstwerken. Het zijn fijne bungalows voor een kort of langer verblijf. Middels een wandelpad vanaf een drukke kruising sta je na ongeveer 200 meter tussen de tempeltjes, kokosnootbomen en dierengeluiden op de locatie van de bungalow. Op 10 fietsminuten sta je middenin de prachtige natuur op de sawa’s en binnen 5 wandelminuten sta je middenin de drukte van de winkeltjes: voor elk wat wils!!!

• 9johnstiller05-01-2010

bijzonder plekje met goede service

Het complexje ligt wat ver van het centrum en aan een drukke weg, waar je eigenlijk niets van merkt. Het lange smalle pad afgelopen kom je in een oase van rust, gelegen in een prachtig verzorgde tuin met galerie met zeer bijzondere schilderijen. De bungalows zijn uitstekend verzorgd met mooie open lucht douche. Het ontbijt is klein, maar fijn. Het personeel en de eigenaren doen er alles aan om je een leuke tijd te bezorgen. Zeer aan te raden verblijfplaats, het enige nadeel is de afstand over sterk verwaarloosde trottoirs naar het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Guci Guesthouses voor je op een rij gezet:

0 tips over Bungalow Guci Guesthouses