Hotel Green Field

IndonesiëBaliUbud

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Green Field voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 15 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 15 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

15 Reviews over Green Field

• 9Stephanie12-08-2018

Fijn stukje paradijs tijdens onze lange reis!

Midden in Ubud! Onze kamer (520) was prachtig: grote slaapkamer en badkamer (douche+bad). Het bed en matras waren goed, lekker geslapen. Airco in de kamer (zelf in te stellen). Mooi en stijlvol ingericht. Er is grote tafel in de kamer waarop je je spullen kwijt kan of aan kan gaan zitten. Er is ook een koelkast (minibar) in de kamer. Je krijgt aan het begin 2 flesjes water die je bij het restaurant iedere dag gratis bij kunt vullen. We hadden prachtig uitzicht op de rijstvelden. Daarnaast zaten we pal naast het zwembad en de spa, handig! Het personeel is top. Erg vriendelijk en helpen je graag met het regelen van een tour of bijvoorbeeld vervoer naar Nusa Lembongan en terug. Het ontbijt was prima, genoeg keuze. Bijvoorbeeld vers omelet, bananenpannekoekjes, wafels, rijst, mie, bacon, watermeloensap etc. In de avond kun je er ook dineren, geen hoogstandjes, maar prima eten!

• 9helena16-03-2018

Onvergeteleijke belevenis

Een van mijn mooiste reizen in het meest bijzondere resort, uitzicht op de rijstvelden, een oase van rust. Alles was er. Zwembaden, bloemen, zo genoten. Fijne excursie met Dawy. Fantastische mensen.

• 9Wicky12-08-2015

Oaase van schoonheid

Ruim opgezet kleinschalig hotel gelegen in mooie tuinen met 2 zwembaden en vijver partijen met oog voor mooie details met uitzicht over de rijst velden. Omdat dit hotel niet in het centrum van Ubud ligt rijden de hele dag meerdere gratis schuttle busjes naar het centrum tot aan het blanco museum. Geweldige service! Wij hebben ons door de chauffeur laten vertellen dat 1 van de Balinese eigenaren een kunstenaar is.dit is echt terug te zien in de beelden bij de vijver partijen voor de kamers die geen rijstveld vieuw hebben. Het gebruik van materialen en de schitterende glas in lood lampen. Opvallend grote verlichte boedha 's bij de Nwe.zoetwater zwembad. Bij de rijstvelden een zout water zwembad met rondom " tempel sfeer",hier kan 's ochtends het ontbijt worden genuttigd op oa gazebo's

de WiFi werkte niet optimaal maar door de prachtige grote en hoge kamers (50 m2 en zeer hoge plafonds met schitterende lampen )had daar geen moeite mee ( dochters wel) Kom terug!

• 10helma05-06-2015

Ik ga terug en blijf daar wonen

Dit hotel verrast je enorm want waar je ook kijket, loopt en zwemt, alles is even prachtig. Het is zo mooi onderhouden , zoveel kunst, verschillende kamers met hun verschillende terrassen en dan dat uitzicht op de rijstvelden. Als ik de tijd stil had kunnen zetten. Wat een vriendelijke mensen. Een fantastische dag gehad met Dewa, de chauffeur . Hij gunde ons nog een bezoek aan de Jatiluwih rijstvelden. Dat had ik voor geen goud willen missen. Ook bracht hij ons de volgende dag naar Candidasa en hij vertelde over zijn persoonlijke leven. We hebben er enorm genoten van de gastvrijheid en het leven op dat bijzondere plekje.

• 9Henk05-06-2015

Geweldige plek

Heerlijke plek om te relaxen, winkelen en eten in Ubud. Vlakbij de stad er rijd op verzoek een shuttle busje, wat jou uitzet op de plaats die je wilt. Heerlijke grote kamers met uitzicht op de rijstvelden. Het was er nu nog rustig eind mei. Prettige sfeer.

• 9lyde28-07-2014

Prachtig

Zeer rustig gelen hotel met fantastisch uitzicht. Aardig personeel. Ruimte om te eten wat klein, maar genoeg restaurants in de omgeving. Mooi zwembad. Slechts 20 minuten lopen naar centrum Ubud

• 8Jeroen & Maartje03-12-2013

Mooi hotel met schitterend zwembad en uitzicht

Mooie, grote, zuivere, kamer. Maar, de echte aanrader is het zwembad met uitzicht over de rijstvelden.

• 9ben.emie02-04-2011

Fantastisch uitzicht, geweldige service

Wij sliepen in een Adat room. Idd allemaal anders, maar ruim, schoon en veel mooie versieringen. Vrienden hadden een Semampai room. Nieuwer, dat wel maar strakker en minder sfeervol. Wij wilden een andere kamer dan die ons werd toegewezen, en dat was geen enkel probleem. Ze lieten een aantal andere mogelijkheden zien. De service vooraf via e-mail, aan de receptie en de shuttlebus was iedere keer vriendelijk en niets was teveel. Dat je de shuttle kon krijgen wanneer je wilde is echt fantastisch. Gevoegd bij de ligging; prachtig zicht op de sawa's en net iets buiten de drukte maakt dit een geweldig onderkomen! Greenfield mensen, bedankt!

• 8Jane10-12-2010

Prima accomodatie

Eind november 2 nachten geslapen in Greenfield. Geloof dat de kamertypes nogal kunnen verschillen(zowel prijs als kwaliteit). Wij hadden type Bale Semampai(ongeveer usd133 per nacht). Prachtige zeer ruime en nieuwe kamer met geweldig uitzicht op de rijstvelden. Misschien voor Balinese begrippen prijs ad hoge kant maar zeer zeker geld waard! Personeel heel vriendelijk en servicegericht. Ontbijt is prima kan desgewenst ook op de kamer geserveerd worden. Gratis transport naar Ubud(brengen en halen). Geheel ziet er allemaal verzorgd uit kortom aanrader! Ps niet ver van Monkey Forrest Road.

• 9Marlies22-04-2010

Prachtig hotel met geweldige service

Wij hebben een geweldige tijd gehad in Greenfield. De kamers verschillen erg van elkaar qua prijs en kwaliteit. De goedkoopste kamer (+/- 15 euro per nacht) was wat klein en oud, maar voor meer geld (+/- 75 euro) krijg je een paleis: grote nieuwe, brandschone kamer met een prachtige badkamer en enorm balkon met uitzicht op de rijstvelden. Verder heeft Greenfield een gezellig (wat klein) zwembad dat grenst aan de rijstvelden. Wat Greenfield onderscheidt van andere hotels is de ontzettend goede service (deze is hetzelfde voor zowel de goedkoopste als de dure kamers). De hele dag en avond een gratis shuttleservice naar alle restaurants/winkels e.d. in en om Ubud, het ontbijt wordt op verzoek naar de kamer gebracht, maar vooral de gastvrijheid en supervriendelijke medewerkers maakt het verblijf in Greenfield erg prettig. Als we ooit nog een keer naar Bali gaan komen wij hier zeker terug!

Hotel Green Field info

• TVNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar