IndonesiëBaliUbudHotels UbudHotel Furama Villas & Spa

Hotel Furama Villas & Spa

IndonesiëBaliUbud

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Furama Villas & Spa voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 6 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Furama Villas & Spa

• 9Remco en Irene10-10-2014

Fantastische plek alleen afgelegen

Wat een fantastische huisjes met een privé zwembad. De bbq kost inmiddels wel 65 dollar. Er is een shuttle bus naar het centrum aanwezig, alleen die is er alleen overdag. Met een taxi kost het ongeveer 7 euro enkele rit, aangezien het ver van het centrum af zit. Maar wij hebben wel genoten van het complex. De spa is duur maar je ontvangt een bon met 40 procent korting en valt het mee.

• 10Marc27-03-2012

Een hemel op aarde

Plaats waar men eeuwig wil blijven. Prachtige villa's met mooie tuin en prive zwembad. Totale privacy. Alle comfort. Vriendelijk en behulpzaam personeel, prachtige ligging tussen de rijstvelden; Shuttle gratis naar Ubud. Zeker een aanrader !!!

• 10Madelein Leegwater04-06-2009

Fantastisch hotel met waanzinnige ligging !

Furama xclusive villa's zijn net klaar en beeldschoon gelegen aan een lang zwembad, dat verbonden is aan een afgescheiden prive zwembadje. Zeer mooie kamers, geweldige service, en TOP KEUKEN! vooral kip tandoor is bijzonder lekker.. Hele romantische plek gelegen tussen rijstvelden. ABSOLUTE AANRADER!!!!!!!!!!!

• 10Kim en Leon07-08-2008

Super ontspannen!

Na onze Java rondreis zijn we hier 4 nachten verbleven. Het hotel bevind zich net iets buiten het centrum maar het hotel verzorgt een shuttle - service naar het centrum. Mooi uitzicht over de rijstvelden.

De vila beschikt over een veranda met lekkere ligstoelen, kleine buitenkeuken, prive - zwembad, groot hemelbed, tv met dvd-speler en ze bieden je de mogelijk om dvd's te huren. Badkamer heeft een buitendouche, binnen een royaal 2 persoons ligbad van marmer!

Het hotel beschikt over een spa, dit is vrij prijzig.

In het restaurant kan je heerlijk en betaalbaar eten.

• 9Bart en Miranda van der Rhee13-04-2008

De eerste 4 nachten/dagen van onze huwelijksreis hebben wij hier door gebracht. Erg rustig en mooi gelegen resort, met zeer vriendelijk personeel. De in onze eigen bungalowtuin georganiseerde prive BBQ met live muziek voor slechts 35 dollar is een echte aanrader.De shuttle bus naar het leuke gezellige plaatsje Ubud is een goede service en de chauffeur haalt je op afgesproken tijd weer netjes op.Kortom een geweldige locatie voor een paar dagen, weinig leven in de buurt maar gewoon lekker om een paar dagen te zijn. wij zijn hierna nog 10 dagen naar Mercure hotel in Sanur geweest om daar vandaan Bali te gaan verkennen.

• 10Marcella13-08-2007

Dit hotel is in een woord SUPER! De villas zijn super de luxe en erg netjes. Personeel is erg vriendelijk en wil alles voor je doen. Elke ochtend ontbijt in je eigen villa. Je kamer wordt elke avond klaar gemaakt voor de nacht en je privézwembad wordt elke dag schoongemaakt. eens in de maand wordt er een barbecue gehouden voor het voltallige personeel en alle gasten. Superkwaliteit eten en gratis!eten in het hotel is ook goedkoop en er is een gratis shuttle service naar het centrum. Een echte aanrader!

Hotel Furama Villas & Spa info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar