Hotel d'Omah

We hebben een aantal aanbieders voor d'Omah voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel d'Omah in het Nederlands

knus, relaxed plekje

Danielle
11-9-2011

Wij sliepen in een 2 onder 1 kap huisje meteen aan het zwembad. Prima kamer, iets verouderde badkamer. Geen tv of minibar aanwezig. Mooie tuin en mooi zwembad. Het ontbijt was minder, erg weinig. De ligging is iets minder omdat het een eind van het centrum is. Maar er gaat een busje wat je brengt. Terug moet je een taxi nemen, maar die kosten weinig.

Gereisd met partner in augustus 2011

Goede keus in Ubud

Maarten Uijterwaal
4-10-2009

Wij zijn hier in september 3 nachten geweest. Het is een klein hotel met ongeveer 11 kamers. Wij verbleven in de Jasmine Suite, deze ligt afgeschermd van de andere kamers en heeft een eigen zwembad. Helaas was dit zwembad niet geheel schoon (het grote gemeenschappelijke zwembad wel), maar na een klacht kregen we een gratis Balinese massage. Erg vriendelijk personeel, goed eten op eigen balkonnetje (avond van tevoren bestellen). Ubud is 20 minuten lopen, maar er gaat 's ochtends en 's avonds een gratis busje. Mooie kamer, met hemelbed en veel Balinese meubels. Goede aanrader!

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel d'Omah in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel d'Omah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.