Hotel D'Bulakan Boutique Resort

Hotel D'Bulakan Boutique Resort

Kleine hotels

We hebben een aantal aanbieders voor D'Bulakan Boutique Resort voor je op een rij gezet:

NRV Holiday
NRV Holiday

1 review over Hotel D'Bulakan Boutique Resort in het Nederlands

Goed hotel in een buitenwijk van Ubud

Hugo
8-4-2017

Het hotel ligt wat afgelegen van de doorgaande weg en is klein van opzet in U-vorm gebouwd een zwembad. De kamer, op de begane grond, is netjes, redelijk groot ca. 22 m2. Er is een groot 2- persoons kingsize bed, ingebouwde klerenkast, bureaumeubel met flatscreen KTV en koelkastje, stoel en kofferboy. De badkamer, ca. 11 m2, met inloopdouche en bad is ruim met nog een buitendouche. Verder gratis Wifi en kluisje, airco, tegelvloer en zitje op het terras. Het vervelende van de kleinschaligheid is dat er ’s morgens vroeg de ligbedden voor onze kamer met gasten bezet zijn en ’s nachts blaffende honden van de naaste buren. Ontbijt: Uitgeserveerd na bestelling van de kaart, goed maar wel afhankelijk van de keuze. Bij meerdere bezetting van gasten staat een slecht aangevuld en matig ontbijtbuffet klaar. Diner: Goed Goed hotel alleen het zijn geen 4* zoals op internet staat aangegeven.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel D'Bulakan Boutique Resort in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel D'Bulakan Boutique Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.