IndonesiëBaliUbudHotels UbudHotel Champlung Sari

Hotel Champlung Sari

IndonesiëBaliUbud

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Champlung Sari voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 50 reviews
+79/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 50 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

51 Reviews over Champlung Sari

• 7Angelique01-06-2017

Ideale ligging bij Monkey forrest

Voor 2 nachten ok, ideale ligging in Ubud. Geen heel luxe hotel, kamer wat gedateerd en ontbijt niet heel uitgebreid. Maar personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam, maar spreekt gebrekkig Engels. Ook moet je opletten bij ontbijt dat de aapjes niet alle fruit van je bord pikken. An sich heeft dat ook wel wat, ontbijten met apen om je heen. :) Ook in de vroege ochtenduren hoor je de apen al vroeg wakker zijn en op je balkon rondrennen. Wat absoluut niet prettig is, is dat ik joekels van kakkerlakken IN mijn bed en onder mijn kussen had. Ik ben me wild geschrokken toen ik wilde gaan liggen. Je weet dat ze voorkomen in deze landen, maar IN bed ging me wat te ver. Personeel doet echter niet moeilijk wanneer je een andere kamer wilt, maar lijkt ook niet veel aan het probleem te doen. Groepsgenoten hadden ook joekels van kakkerlakken op de kamer rondrennen. Ik zou hier dus niet nogmaals logeren.

• 7Annet Slagt01-06-2017

Prima hotel voor een paar dagen.

Mooie zwembaden en tuin. Kamer prima, bad wat verouderd. Het ligt rustig maar toch bij straat met winkeltjes en restaurants en naast Monckey Forest. Dat betekent helaas dat er veel apen bij het hotel en zwembad zijn. Je kunt er niet rustig liggen. Dat is eigenlijk het enige echte minpunt.

• 10Bert28-03-2016

Onvergetelijk !

Verscholen achter de hoofdstraat van Ubud ligt een schitterend resort, een minuut lopen vanaf Monkey Forest. Superhotel met alles erop en eraan. Over dit hotel valt echt niets negatiefs te vermelden, hooguit dat je met hapje en drankje bij het zwembad een beetje moet opletten voor de apen die als ze de kans krijgen er met je zonnebril, eten etc. vandoor gaan hahahhaa. Ik zou zo morgen terug gaan !!!!

• 3Annie27-10-2015

Heel vies

Het hotel erg vies,apen overal

• 4Mirjana Helmons14-07-2015

Vreselijk

Wat een vreselijk hotel, de kamers waren vies, kraan in de badkamer zat los eveneens de wc kon je alle kanten op bewegen, handdoeken waren of smerig of vol met gaten. Overal lopen er apen en je moet echt uitkijken of ze vallen aan. Ontbijt gaat wel alleen sluiten ze niks af waardoor er overal mieren en vliegjes op zitten. Lekker bij het zwembad zitten is er ook niet bij, ook daar lopen apen, zwembad rand is zo groen en glad dat je moet uitkijken je nek niet te breken, stoelen zijn versleten en de insecten verdelging doen ze om 11 uur 's morgens als je lekker aan het zwembad zit met als gevolg geïrriteerde luchtwegen en ogen. Al met al een ramp!

Alleen de omgeving is erg leuk, veel restaurantjes en barretjes ook een leuke markt en tempels om te bekijken.

• 8Spkk19-05-2014

heel veel apen

heel veel apen uit het apenbos. ze kunnen behoorlijk boos worden, als het personeel maar goed oplet.

bij het zwembad zaten ze ook. allemaal huisjes, erg leuk. schoon. snachts was er een aardbeving, niet ernstig

• 8D21-02-2013

Zou er zeker terug naar toe gaan

Wij zaten in een nette kamer, met een verouderde badkamer. Ze zijn alle badkamers aan het renoveren, maar dat gaat volgens mij niet zo snel. De ligging is prima, dichtbij Monkey Forest (dus veel apen op het terrein) en aan een van de hoofdwegen van Ubud. Wij hebben geen overlast gehad van de apen bij het zwembad of het ontbijt. Het personeel zorgt er voor dat de apen op afstand blijven.

Onze kamer werd elke dag schoongemaakt en kregen ook elke dag schone lakens. Prettig met dat warme weer!

Het ontbijt was niet uitgebreid. We kregen een klein buffet met Indonesisch ontbijt of je kon een geroosterde boterham met ei of jam pakken. Een beetje vers fruit, maar geen vers sap.

De tuin is erg mooi aangelegd met twee mooie zwembaden. Erg goed onderhouden.

Omdat het hotel in Ubud zelf ligt, is het makkelijk om 's avonds het stadje te verkennen.

• 5Anja en Rob28-09-2012

Niet voor herhaling vatbaar

Hotel is oud, ziet er onverzorgd en somber uit. Na 15.00uur kan je niet rustig meer bij het diepe zwembad zitten, de apen nemen dan bezit van het zwembad en stelen alles. Ook bij het ontbijt is het opletten geblazen, de apen stelen de broodjes van je bord. Als je even wegloopt om nog wat te halen ben je het voor je het weet je brood kwijt. Hotel is voor ons niet voor herhaling vatbaar

• 9Joost Kampen 10-08-2012

Met de apen aan tafel

Champlung is een oase van rust in het bruisende Ubud. Prachtige binnentuin: let op de apen, want die pakken alles dat op eten lijkt. Kamers zien er mooi uit. Let op of je een buiten badkamer/toilet hebt. Denk je in dat je 's nachts even naar de WC gaat en er zit een aap in je badkamer.... De apen zijn een attractie tijdens het ontbijt, vooral als ze een broodje pikken bij de mensen aan de tafel naast je...

• 7Henk-6920-05-2012

Voor mij een net iets te groot complex

Van te voren in Nl besproken en daardoor een stuk goedkoper dan ter plaatse. Door de regen was 1 zwembad ingestort en werd herbouwd op de site is te zien dat die inmiddels af is. Het resort gaf het gevoel (qua gebouwen niet in de behandeling) in tweëen te zijn gesplitst. Prima kamers en wanneer je slecht ter been bent zijn de trappen op het terrein goed te omzeilen. Er is altijd wel personeel in de buurt maar je moet ze vaak wel zelf aanspreken om iets gedaan te krijgen. Uitzondering op die regel is bij het zwembad waar je handoek al neergelegd wordt voor je de kans hebt om er zelf een te pakken. Het personeel in het restaurant doet goed zijn best om de brutale apen bij het eten weg te houden en is een leuk schouwspel tijdens het ontbijt. Het ontbijt is ruim en goed verzorgd. Veel groen op het terrein en door wat de hoge luchtvochtigheid met de buitenkant van sommige gebouwen doet heb je af en toe het idee op een oud tempelcomplex rond loopt wat een leuke zweer geeft.

Hotel Champlung Sari info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar