Vakantiehuis Budhi Ayu Villas Ubud

Kleine hotelsWeer vandaag34°25°

1 review over Vakantiehuis Budhi Ayu Villas Ubud in het Nederlands

Anne-Marie
25-10-2017

Mooi gelegen, in Ubud, luxe hotel. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Grote kamers en een lekker zwembad. Vanuit hotel kun je goed met een taxi naar Ubud centrum. Op vaste tijden gaat er ook een gratis shuttlebus vanaf hotel. Wij zijn hier 4 nachten geweest en hebben veel gezien van de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Budhi Ayu Villas Ubud in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Budhi Ayu Villas Ubud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.