IndonesiëBaliUbudHotels UbudHotel Biyukukung Suites and Spa

Hotel Biyukukung Suites and Spa

IndonesiëBaliUbud

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Biyukukung Suites and Spa voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 9 reviews
+26/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Biyukukung Suites and Spa

• 8lou9010-08-2019

Mooie ligging en rustig hotel

Hotel ligt heel mooi gelegen midden in een rijstveld. Mooi uitzicht en mooi onderhouden tuin rondom de kamers. Wij zaten niet in het 'hutje met rieten dak', maar in een van de gebouwen aan de overkant. Kamer is schoon, fijn bed en douche. Kamer is iets verouderd/badkamer een beetje schimmel, maar in veel hotels op Bali is dit het geval. Het hotel ligt in een zijstraat van de drukke weg. Perfect; je hebt de rust bij het hotel en de drukte zodra je een paar minuten loopt. Veel restaurantjes/winkels/pinautomaat/supermarktjes in de buurt. Het ontbijt was ook goed; keuze uit de menukaart (geen buffet). Elke dag vers fruit en een vers sapje erbij. Wij hebben genoten van dit hotel door zijn mooie ligging en uitstraling! Nog een pluspunt: vriendelijk personeel!

• 10dtans5302-04-2014

A dream come true

In dit fantastische hotel hadden wij een prachtige, heel ruime kamer met uitzicht op de rijstterrassen. De ontbijtzaal is klein maar wel ook weer met een geweldig uitzicht en een eenvoudig maar lekker ontbijt. Keue uit Indonesisch of internationaal. Lekker vers sapje erbij. Tevens is er de keue tussen ontbijten aan het zwembad of in de open ontbijtzaal.

• 9Astrid09-09-2013

Geweldige plek midden in de rijstvelden!!!

Fantastisch kleinschalig hotel met een mooie ligging alle kamers kijken uit over de rijstvelden! wij hadden de standaard kamer maar juist deze was geweldig en keek uit op het mooiste plekje van het rijstveld! voor de deur waren ze aan het werk in het rijstveld ontbijt wordt geserveerd van de kaart in het restaurant met uitzicht boven het rijstveld! klein min puntje geen kastruimte heel klein het is beneden de badkamer en wc keuken boven slapen aangezien het boven slapen is wordt het moeilijk om je kokker boven te brengen dus beneden laten niet handig want je moet uit je koffer leven een grote tas is voor dit hotel wel handig! het is een hotel voor doorstroming de meeste mensen zijn op door reis voor 4 a 5 nachten ik had er wel de hele vakantie kunnen blijven! 2 heerlijke zwembaden 1 ligt in de zon de andere in de schaduw geweldige service van het hotel wanneer jij wil brengen ze je naar de stad geheel gratis!

• 9C.Verhage15-06-2013

Unieke ligging en toch dicht bij alles.

Biyukukung heeft een tiental blokken van 4 kamers elk, met prachtig uitzicht op de sawa's vanaf het ruime balkon of terras. De kamers zijn ruim en beschikken o.m. over een koelkast, tv, waterkoker en koffie/thee faciliteiten. Personeel zoals overal op Bali zeer vriendelijk. Helaas geen ontbijt buffet, maar van menukaart. Ook geen eigen restaurant. Door de vele trappen is dit hotel niet aan te bevelen voor mensen die slecht ter been zijn! Het hotel heeft twee zwembaden. Wij verbleven er vijf nachten met veel genoegen. Het hotel licht vrij centraal in Ubud, aan de Jalan Hanoman, dicht bij het vermaarde restaurant: Bebek Bengel (Dirty Duck)
    Wij vonden het een zeer fraai onderkomen, en voor herhaling vatbaar.

• 8robdewinnaar05-07-2011

Leuk hotel voor een kort verblijf.

Het Hotel bestaat uit kleinere kamers/huisjes die allen uitkijken op de rijstvelden. afstand tot het stadje is te lopen, maar ligt niet pal in het centrum. Al met al een prima hotel voor enkele dagen Ubud. Geen overdreven luxe, maar zeker niet sober.

• 9Jan22-04-2011

Perfect uitzicht over rijstvelden

Zeer fraai gelegen aan de rijstvelden. Mooie appartementen met slaapkamer op 1e verdieping en badkamer op begane grond. Overdekt terrasje met mooi uitzicht. Wat wil je nog meer. Zwembad van het hotel is niet groot, maar prettig voor verkoeling. Open lucht ontbijtrestaurant op 1e verdieping van het hoofdgebouw heeft veel charme. Op 200 meter ligt restaurant Bebek Kecil (Dirty Duck). Kwaliteitsrestaurant met (uiteraard) aanvaardbare prijzen. 500 m lopen naar het apenbos een fijne wandeling om kennis te maken met het dorp. Onderweg winkeltjes, terrasjes, ATM, etc. Hotel geboekt via Bali online (Riksja online) en Indonesische agent Happy Trails. Goed, betrouwbaar en efficiënt, voor een prima prijs. Dat geldt ook voor de tour door de omgeving van Bion Adventure!

• 8J. Royé19-07-2010

goed!

denken met weemoed terug aan onze leuke villa met buitenbadkamer in biyukukung, midden in het gezellig drukke ubud. het uitzicht op de rijstvelden vanuit je kamer, het restaurant en het zwembadje is heerlijk. de service is goed. echt een leuk kleinschalig project met een indische sfeer. ik kom zeker terug hier.

• 8Marco 02-11-2008

Romantisch hotel, uitstekende service

Wij hebben twee nachten in dit hotel doorgebracht. De kamer bestond uit twee etages, beneden de grote badkamer, met ligbad ruim genoeg voor twee personen, en boven de slaapkamer. De slaapkamer heeft romantisch uitzicht over de rijstvelden. Het hotel is rustig gelegen. De service, vriendelijkheid en hulpvaardigheid (wij waren met een baby) van het personeel was uitstekend. Een compliment voor de spa: de massage is een absolute aanrader!!! Voor honeymooners een aanrader, zeker om 2 of 3 dagen te verblijven. Met kinderen iets minder, aangezien er niet zoveel te doen is.

• 4J.P.Vleghaar02-09-2008

Geen aanbeveling

Alles is slecht onderhouden en vies van het niet goed schoonhouden.Ze zijn er liever lui dan actief.Het zwembad licht de hele dag in de schaduw en de ligbedden zijn verrot.De spa ziet er ook niet fris uit.Op de plaatjes van internet ziet alles er mooi uit maar in werkelijkheid is het een grote sof.

Hotel Biyukukung Suites and Spa info

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar