Hotel Arma Resort

IndonesiëBaliUbud

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Arma Resort voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 5 reviews
+104/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Arma Resort

• 9Hans13-08-2012

Prachtig resort in zeer fraai park

Arma resort ligt in een prachtig park en bestaat uit fraaie bungalows, in rijen van twee of drie naast elkaar, sommige twee hoog gestapeld. Bij het complex ligt het ARMA museum met hedendaagse Balinese kunst, voornamelijk schilderijen en beelden. 's Avonds zijn er voorstellingen van Balinese dans. Prachtige riante kamers. Ontbijtzaal is een plaatje. 's Middags thee of koffie, Er is een shuttle beschikbaar naar het centrum (gratis) of naar andere bestemmingen (tegen betaling). Zonder meer een aanrader,

• 9Ria28-08-2010

Prachtig hotel

Dit is een heel mooi resort; ik kreeg een upgrade naar een fantastische villa, ongelooflijk mooi. Het resort ligt wel wat ver van het centrum van Ubud, maar er ging een busje van het hotel op gezette tijden. Jammer dat het 's middags en 's avonds zo regende, maar daardoor blijft het hier in de omgeving wel mooi groen. Het terein van het hotel wordt goed onderhouden; er is een museum, er zijn 's avonds dansen, De boutique mag die naam niet hebben, de 2 restaurants zijn goed.

• 10chris,lieve,jeroen,katrien17-08-2010

Schitterend !!

Wij verbleven hier 6 dagen en we gaan volledig akkoord met de commentaar hierboven. Wij hadden 2 kamers in een gebouwtje en de volledige breedte als terras. Op bepaalde avonden dachten we vaak terug aan de film van 'Multatuli' van Max Havelaar. Ubud en Arma zijn aanraders !

• 10lieve, chris , jeroen , katrien17-08-2010

Schitterend en zeer verzorgd resort !

We waren 6 dagen in dit prachtige resort met een zeer verzorgde , aangelegde rustige tuin rondom de rijstvelden. De kamers waren ruim en voorzien van het nodige comfort . De badkamer was netjes en keurig. Heel behulpzaam en vriendelijk personeel.Een aanrader op alle gebied !

• 9Sandra18-01-2010

Paradijs

Hier slechts 1 nacht verbleven (helaas niet langer) maar wat een paradijs is het Arma Resort. Wij hadden een van de superior Villa's en dit is werkelijk een van de mooiste plekken waar wij overnacht hebben. Wat een luxe... Uitzicht over de rijstvelden, prive zwembad, heerlijke ligstoelen, gazebo met lounge kussens, binnen en buitendouche, groot bad, vers fruit op de kamer. Ontbijt wordt standaard a la carte in je eigen tuin geserveerd. (op de door jou aangegeven tijd) Terrein is goed verzorgd en heerlijk rustig. Iedere dag van 16.00 uur tot 18.00 uur is er een (gratis) high tea voor de gasten bij het gemeenschappelijk zwembad maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. Gratis taxiservice van en naar Ubud Centrum. Personeel is heel erg vriendelijk. Lunch in het Arma Cafe is goed; uitstekende service en prima eten. Wanneer wij teruggaan naar Bali, gaan wij zeker terug naar het Arma Resort

Hotel Arma Resort info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV