Bungalow Arjana 2

2 reviews over Bungalow Arjana 2 in het Nederlands

midden in de natuur

frank
12-5-2010

wij waren hier tien jaar geleden, alles was toen net nieuw. een fantastische rustige plek midden in het drukke Ubud onze kinderen waren destijds 10, 12 en 14 zie dat het nu nog net zo heerlijk is met het prive zwembad

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2000

Prachtige plek voor weinig geld

Iris Hoekstra-Roscam Abbing
22-3-2009

Wij betaalden hier met z'n tweeën 175000 rupiah per nacht en dat is echt geen geld voor zo'n mooie lokatie. Okee, de handdoeken zijn een beetje versleten maar dat is dan ook echt het enige. Het complex bestaat uit ongeveer tien hele ruime, vrijstaande bungalows met veranda. Het terrein is prachtig groen en schaduwrijk. Als je de poort aan de achterkant uitloopt sta je meteen in de rijstvelden. Arjana 2 zit helemaal aan het einde van Jalan Kajeng, een erg leuk straatje. Met ongeveer tien minuten lopen zit je middenin Ubud maar bij Arjana's is het heerlijk rustig, 's nachts hoor je alleen de dieren in de bomen.

Gereisd Met partner in februari 2009

Bungalow info

Nog geen informatie beschikbaar over Bungalow Arjana 2

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Arjana 2 in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Arjana 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.