9,8

48 reviews over Hotel Alila Ubud in het Nederlands

Super mooie plek, geweldige zorg!

Joke Hilhorst
10-3-2018

Wat een prachtig gelegen hotel. De weg naar het hotel ligt tussen adembenemende rijstvelden en aan de andere kant ligt het midden in de jungle! De ontvangst was allerhartelijkst. Je hoeft niet naar de Monkey Forest want dit IS de Monkey Forest! Apen spelen in de grote loungen en zitten op ons balkon... 30 centimeter bij mij vandaan. Even slikken... toch leuk! Omdat ik met een kruk loop, had Jeroen van reisbureau een kamer bgg gevraagd. Wij lagen in een deuk...Om bij de kamer te komen moet je een flinke trap af en weer 4 treden op. Om naar het prachtige zwembad te gaan een enorm lange steile trap af, en op... Zonder railing om je aan vast te houden. Best eng! Gelukkig is er altijd iemand om te helpen. Het personeel doet echt Alles voor ons! Het eten is biologisch en fantastisch! Iedere dag kun je 3 x met de hoteltaxi naar Ubud! Ga dan zeker naar café Lotus! Alila is een hotel maar niet als je een beperking hebt!

Gereisd Met partner in maart 2018

Onbeschrijflijk

Christ'l
8-1-2017

Schitterend hotel in de bergen. Heel rustig en mooi gelegen. Als het heeft geregend komt de mist uit het dal en dat is prachtig. Er zitten aapjes aan het hotel. Lekker en gezond eten. Gewoon super.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige plek en supervriendelijk personeel

henkpetra
28-7-2015

Een fantastische plek om een aantal dagen doorbrengen. De kamers zijn mooi, ruim en schoon. Het personeel is vriendelijk en heel gastvrij. Het ligt buiten Ubud maar met de taxi is dit goed te bereiken. De eerste dag liepen de apen al over het terras bij het zwembad en later speelden ze voor onze deur. Op de dag dat wij in het donker terugkwamen had het personeel de gordijnen dichtgedaan en de lampen aan en het bed opengeslagen. Wat een service! Als wij weer naar Bali gaan komen wij hier zeker terug.

Gereisd Met partner in juni 2015

J.F.L Oostdijk
19-12-2014

Hotel Alila is buitengewoon mooi gelegen in de wildernis.Het design van het hotel is geheel aangepast aan de omgeving .De service en het eten zijn van een zeer hoogwaardige kwaliteit.De pendeldienst naar Ubud is heel comfortabel.De eetgelegenheid is bizonder smaakvol ingericht en heel hygienisch.Kamers worden uitstekend schoongemaakt.

Gereisd Met partner in Tue Nov 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Onbeschrijfelijk mooi

peterd
21-7-2014

Echt een fantastische accommodatie, midden in de jungle. Hierdoor dus wel (on)gedierte, zo liep er een flinke rat langs me heen terwijl ik op het terras zat. Ook nog een keer over een slang gesprongen.

Aan de andere kant was het ook wel leuk dat er 's morgens aapjes op een muurtje voor ons huisje zaten. Het resort is muis- en muisstil. Echt fantastisch. Je hoort enkel de geluiden uit de jungle. De badkamer is geweldig. De douche en het bad staan in de buitenlucht.

Het zwembad is ook fantastisch met het uitzicht over de vallei.

Het ontbijt is a-la-carte, wat je vrijwel nergens anders ziet. De kok is overigens een Nederlander.

Ubud zelf is niet heel bijzonder, maar doordat het centraal gelegen is, is het ideaal om van hieruit excursies te doen op Bali.

Gereisd Met partner in juni 2013

Prachtig gelegen, maar ook best ver van Ubud

Peggy
16-5-2014

Op zo'n 20 autominuten van Ubud (als je geen file hebt), ligt dit mooie hotel met een goed restaurant (veel duurder dan in Ubud uiteraard) en een prachtig zwembad. Je hebt een magnifiek uitzicht over het dal en maakt er vaak mee dat je apen kunt bewonderen op het complex. Er is niet veel te doen verder. De spa is prijzig en er wordt pingelpingel muziek gedraaid waar je op een gegeven moment echt simpel van wordt. Personeel is zeer aardig en persoonlijk. Iedereen kent je naam. Kamers zijn aan de kleine kant.

Gereisd Met partner in april 2014

Ontspanning in het paradijs

Martha
17-10-2013

Dit hotel is erg mooi! goed gelegen. Je hebt veel luxe en het personeel is extreem aardig. Het eten is super! het is niet traditioneel Bali eten maar het is super luxe!. Wil je daar wat drinken of lunchen in het hotel zelf vind ik het wel extreem duur voor de prijzen die je over het algemeen op Bali ziet. Middag eten met 2 glazen water er bij waren wij 35 euro kwijt in het hotel. Terwijl je in Ubud zelf misschien 8 euro kwijt bent voor dit.

Je komt er echt voor je rust en ontspanning en 2 of 3 dagen is meer dan genoeg.

Staat van de kamers is super.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Magisch

sandra en polle
3-10-2013

Onvergetelijk mooi hotel, ligging en sfeer... Geen kinderen! Kekker genieten als koppel is een must...zeker doen !!!

Gereisd Met partner in september 2013

Een paradijsje!

Sanne
22-2-2013

Ik kan dit hotel echt aan iedereen aanbevelen. Het is ontzettend luxe en mooi, modern opgezet. Het ligt midden in een vallei/oerwoud waardoor je prachig uitzicht hebt. Een fantastisch zwembad, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Alles is heel luxe. Voor ons voelde dit echt als een paradijs! De prijs is een stukje hoger dan het gemiddelde hotel op Bali, maar het is het meer dan waard! Het resort ligt wel wat afgelegen. Je bent afhankelijk van een taxi om de omgeving te verkennen en bijvoorbeeld het centrum van Ubud in te gaan. Wij zijn twee nachten in Alila Ubud geweest en daarvoor twee nachten in een hotel midden in het centrum van Ubud.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat een prachtige ligging en een perfecte service

ljaardoom
3-11-2012

Wij zijn net terug van onze reis naar Bali. Hebben er vier nachten doorgebracht in Hotel Alila in Ubad. Dit Hotel heeft een prachtige ligging tussen de rijstvelden en de rivier. De service is wat je mag verwachten van een 5* hotel top. Het open restaurant is zeer sfeervol gelegen en biedt heerlijke locale gerechten voor billijke prijzen. De prijs van een glas wijn is duur namelijk 9 euro per glas. De kamers zijn prachtig en het Hotel heeft een mooi gelegen zwembad. Kortom een geweldig Hotel gelegen nabij Ubud in een schitterende omgeving. Verwacht hier rust en luxe maar geen uitvoerig avondvertier. De Shuttle bus brengt je op vaste tijden gratis naar Ubud.

Gereisd Met partner in Sun Oct 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • BalsportenBadminton
  • FitnessFitness, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alila Ubud in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alila Ubud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.