Hotel Alam Indah

Hotel Alam Indah

9.9Fenomenaal

Indonesië, Bali, Ubud

Op vakantie geweest naar Alam Indah?

9.9Fenomenaal

7 reviews over Hotel Alam Indah

• 10syl30-03-2015

Zalig Balinese sfeer

We zijn al meerdere malen in Ubud geweest, maar dit hotel ligt echt in een top-locatie: vlak achter het apenbos, aan een rustige straat. Op loopafstand diverse eettentjes en winkeltjes, fietsverhuur e.d. We hadden de Lily en Hibiscus kamers, die in 1 gebouw lagen. Lily op de begane grond, met airco en maar een paar stappen van het zwembad vandaan. Hibiscus bovenin het gebouw met prachtig uitzicht over de vallei en de jungle, geen airco, maar wel een ventilator. Ontzettend lief personeel, dat er alles aan doet om het je nar de zin te maken. Fantastisch uitgebreid ontbijt, heerlijke afternoon tea....Gratis je flesjes vullen bij een gratis waterdispenser. Het hele resort is in typisch Balinese stijl opgezet, met prachtige tuinen met bloemen en planten. Gratis shuttle op elk gewenst tijdstip naar Ubud, waar je maar wilde. Even bellen achteraf, en men haalde je weer op. Het is zo goed bevallen, dat we alweer geboekt hebben.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 10Fam. Bos15-08-2011

Paradijsje in koloniale sfeer

Koloniale stijl kamers en suites in werkelijk prachtige tuin. Gelegen aan rand van monkey forest. Centrum van Ubud te voet snel te bereiken of je kiest voor de gratis shutle auto van het hotel. Prachtig zwembad met ligbedden en hele mooie vergezichten over de omgeving. Zeer verzorgt en heerlijk ontbijt. Leuke restaurantjes heel dichtbij in de straat. Zeer vriendelijk personeel, heel leuk met de kinderen. Prijs/kwaliteit verhouding heel erg goed. Let op, wel regelmatig apen in de tuin en minder geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn vanwege de vele (korte) trappen op het terrein.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10Jeroen05-04-2011

Stijlvolle kamers op een idyllische plek

Alam Indah belooft een idyllische plek en maakt dat absoluut waar. De stijlvolle huizen, de meeste met een hotelkamer op de begane grond en een hotelkamer op de 1e verdieping, liggen verspreid over een prachtig bijgehouden tropische tuin. De tuin grenst aan een ongerepte en overweldigend groene kloof. Je zit dus middenin de natuur, terwijl het nog geen 10 minuten lopen is naar de restaurants en winkels in het centrum van Ubud.

De kamers zijn ruim en met leuke Balinese details ingericht. Wij hadden een van de goedkoopste kamers (Cengkeh), maar die was al overweldigend. Vooral op de veranda is het heerlijk toeven, het is een soort huiskamer in de buitenlucht.

Ook over het ontbijt niets dan lof, met keuze uit onder andere heerlijke pannenkoeken en zelfs donker brood.

Gereisd met partner in maart 2011

• 10Stephanie en Bas12-10-2010

Fantatstisch

Van al onze acco's was dit de meest mooie! Fantastisch mooie ligging midden in de natuur, super lieve mensen, lekker ontbijt! Als je door het monkey forest wandelt loop je zo Ubud in. Wij hebben hier heerlijk gerelaxed, al goot het van de regen ;-), je komt hier heerlijk tot rust! Echt een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2010

• 10Henk23-11-2008

Probeer alle Alam Indah hotels!!

Net terug van Alam Gili op Lombok, wilden wij naar dit hotel, maar bleek helaas vol, zusterbungalows (alleen ontbijt) Kubun Indah is al even super. Prachtige koloniale kamers voor een spotprijs. Wij hadden het theehuis met een openluchtbadkamer!! Alleen al voor het ontbijt Doen! Naar centrum Ubud wandel je in 40 min., maar hotel heeft gratis shuttle service.

Gereisd met partner in november 2008

• 9Bo & Mand04-08-2008

Paradijs op aarde - maar dan echt

Alam Indah is een kleinschalige lokatie vlakbij Monkey Forest. Het ligt aan een rustig straatje en bevindt zich midden in de natuur. Het is er echt schitterend - fantastische tuinen, uitzichten en mooi gedecoreerde huisjes. Schrik niet als er soms een aap voor je neus staat. De kaart is eenvoudig maar het eten is dan weer erg goed. En het personeel is het vriendelijkste wat er rondloopt. Als je ter plekke het gastenboek leest snap je waarom ze zo vroeg al vol geboekt zitten. Aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2008

Hotel Alam Indah info