Bungalow Agung Raka

IndonesiëBaliUbud

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalow Agung Raka voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 17 reviews
+34/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 17 reviews
  • 7.3Inrichting
  • 8.1Ruimte

Bungalow info

• Sportfaciliteiten
Meer bungalow infoTonen op kaart

17 Reviews over Agung Raka

• 3Marleen27-06-2012

Nooit meer!

Wat was dit een vreselijke tegenvaller. Wij hebben hier tijdens onze huwelijksreis 2 nachten doorgebracht. Het hotel ziet er op het eerste gezicht prachtig uit, de bungalows liggen prachtig in de rijstvelden (wij hadden een superior bungalow) maar de bungalow was ronduit smerig en het stikte er van de ongedierte. Natuurlijk weet je dat je hier op Bali mee te maken kunt krijgen maar wel goed om te beseffen als je dit hotel boekt. Ergste was dat de bungalow erg vies was. Bloedvlekken in de lakens, spinnenwebben in de klamboe, colaflesjes in de mini bar die verroest en al lang over datum waren, een wastafelkastje welke half vergaan was (deur kon je niet eens meer openkrijgen), etc. We baalden er van dat we 2 nachten moesten blijven terwijl we ons op dit hotel verheugd hadden. Verder hadden we ook geen warm water, dus koud douchen. Jammer dat onze ervaring zo slecht is en er toch kennelijk hele positieve ervaringen zijn. Ik zou hier nooir meer heen gaan! Ubud is wel heel leuk!!

• 8Daan09-10-2011

Weids uitzicht!

Vorige maand hebben we twee nachten in een superior bungalow doorgebracht. We hadden een weids uitzicht over de rijstvelden en daar hebben we dan ook dubbel en dwars van genoten.

Het ontbijt is basic, maar als je het laat bezorgen op je kamer en het op je veranda (met geweldig uitzicht) eet, is het helemaal goed.

De klamboe op de slaapkamer was erg handig en ook de electrische muggenverdelger werkte prima.

De pendeldienst naar de stad is prettig, maar lopend is ook prima te doen. Monkey sanctuary is op loopafstand, dus zeker een aanrader.

• 8Perry Bruins30-09-2011

Prima plek om te verblijven

Agung Raka is een prima hotel om te verblijven. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien; het is ook bijzonder om bijvoorbeeld een badkamer in de buitenlucht te hebben. De trap naar boven in de huisjes is wel wat steil en minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Slaapkamer is heel goed, airconditioning, groot bed met klamboe rondom. Het zwembad is prima, er staan alleen veel te weinig ligbedden en een parasol ontbreekt eveneens. Het ontbijt vonden wij ronduit slecht. Er was "keuze" tussen brood met eieren en nasi goreng. Brood wordt exact afgemeten (1 snee de man). Extra brood wordt in rekening gebracht (!). Het personeel is zeer vriendelijk en altijd bereid te helpen. De shuttle bus rijdt "on demand" en als je af en toe een fooi geeft ook naar plaatsen die niet voorkomen op de standaard drop-off plaatsen. Als je wil worden opgehaald is 1 telefoontje genoeg. overall, op het ontbijt na, een prima hotel.

• 1Annoniem28-09-2011

Niet doen!!!

We kregen echt een mooi huisje!!! Maar naast een bouwput!!!! Veel lawaai en geen rust. En als klap op de vuurpijl nog eens dat ontbijt. Continentaal is daar : Twee sneetjes toast met een botertje en een jammetje.

• 8Elly Greven23-08-2011

Wonderschone ligging

Prachtig uitzicht over de rijstvelden. Complex is ruim opgezet. Standaard bungalow valt w.b. ruimte van de slaapkamer tegen. Weinig bergruimte. Voor de rest een topper. Prima ontbijt, mooi zwembad en heerlijk rustig. Voor herhaling vatbaar. Veel restaurants in de buurt.

• 8Lieke11-04-2011

Prachtige, ruime bungalows in mooie omgeving!

Wij verbleven 5 nachten in Agung Raka en hebben hier een heerlijk verblijf gehad. De kamers zijn ruim, wat donker maar met een prachtig uitzicht over de rijstvelden. Beneden was er een heerlijke loungeplek waar je 's avonds de vogels en kikkers hoort. Ook de medewerkers in het hotel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij zouden hier zeker nog eens terugkomen!

• 10Laura18-11-2010

Heerlijke plek, voor herhaling vatbaar!

Wij zijn net terug van 3 weken Bali/Lombok en onze accomodatie in Ubud - Agung Raka, was toch wel de meest fantatische. We hadden de superior bungalow, met een prachtig uitzicht op de rijstvelden. De inrichting is fantastisch balinees en de ruimte immens. De service is perfect, voor onze baby van 10 maanden werd het campingbedje met klamboe tevoorschijn gehaald. Ze heeft hier heerlijk in geslapen, en wij dus ook! Verder heerlijk gegeten op de kussens bij de veranda en de shuttle service naar het centrum is eveneens goed geregeld. En in 15 minuten waren we lopend weer terug.

• 9D. Rombouts26-10-2010

Heerlijk begin van een reis door Bali

Ubud is achteraf onze favoriete Bali-bestemming. Agung Raka draagt daar zeker aan bij. Heerlijke bungalows met prachtig uitzicht over de rijstvelden. Ontbijtje in je bungalow, eten terwijl je op je eigen lounchekussens ligt. Dat is genieten! Schone kamers, goede bedden en een fijn zwembad om je dag struinen door Ubud er even uit te zwemmen. Heerlijk rustige accomodatie in het toch zeer levendige Ubud. En met de shuttleservice sta je in 5 minuten in hartje Ubud. Jalan jalan (lopen) is ook goed te doen, zo'n 15 minuten. De ophaalservice vanaf het vliegveld liet voor ons te wensen over, ze zijn ons vergeten, en dat is ook niet goedgemaakt door het management. Teleurstellend, maar de bediening is top! Lieve mensen die je echt in de watten leggen.

• 8André en Annie25-09-2010

Mooie plek voor herhaling vatbaar

Agun Raka licht practig aan de rand van Ubud, lekker rustig en dicht genoeg bij centrum. personeel is heel hartelijk en behulpzaam

• 8C. v/d Wulp14-07-2010

schitterend

We hadden de Superior Bungalow midden in de rijstvelden. Veel ruimte, leuk balkon en zitje onderin waar ontbijt werd geserveerd. Trouwens gesmuld van het Indonesische ontbijt! Werd wel helemaal gek van de beestjes, stikt er echt van. Zwembad oke. Wel jammer dat er geen aparte ruimte is voor de massages; staat nu tussen de stoelen bij het zwembad.

Bungalow Agung Raka info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met