Bungalow Agung Raka

Bungalow
Wellness hotel, Luxe hotel, Kinderhotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag33°24°
Bungalow Agung Raka
7,7

17 reviews over Bungalow Agung Raka in het Nederlands

Nooit meer!

Marleen
27-6-2012

Wat was dit een vreselijke tegenvaller. Wij hebben hier tijdens onze huwelijksreis 2 nachten doorgebracht. Het hotel ziet er op het eerste gezicht prachtig uit, de bungalows liggen prachtig in de rijstvelden (wij hadden een superior bungalow) maar de bungalow was ronduit smerig en het stikte er van de ongedierte. Natuurlijk weet je dat je hier op Bali mee te maken kunt krijgen maar wel goed om te beseffen als je dit hotel boekt. Ergste was dat de bungalow erg vies was. Bloedvlekken in de lakens, spinnenwebben in de klamboe, colaflesjes in de mini bar die verroest en al lang over datum waren, een wastafelkastje welke half vergaan was (deur kon je niet eens meer openkrijgen), etc. We baalden er van dat we 2 nachten moesten blijven terwijl we ons op dit hotel verheugd hadden. Verder hadden we ook geen warm water, dus koud douchen. Jammer dat onze ervaring zo slecht is en er toch kennelijk hele positieve ervaringen zijn. Ik zou hier nooir meer heen gaan! Ubud is wel heel leuk!!

Weids uitzicht!

Daan
9-10-2011

Vorige maand hebben we twee nachten in een superior bungalow doorgebracht. We hadden een weids uitzicht over de rijstvelden en daar hebben we dan ook dubbel en dwars van genoten.

Het ontbijt is basic, maar als je het laat bezorgen op je kamer en het op je veranda (met geweldig uitzicht) eet, is het helemaal goed.

De klamboe op de slaapkamer was erg handig en ook de electrische muggenverdelger werkte prima.

De pendeldienst naar de stad is prettig, maar lopend is ook prima te doen. Monkey sanctuary is op loopafstand, dus zeker een aanrader.

Prima plek om te verblijven

Perry Bruins
30-9-2011

Agung Raka is een prima hotel om te verblijven. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien; het is ook bijzonder om bijvoorbeeld een badkamer in de buitenlucht te hebben. De trap naar boven in de huisjes is wel wat steil en minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Slaapkamer is heel goed, airconditioning, groot bed met klamboe rondom. Het zwembad is prima, er staan alleen veel te weinig ligbedden en een parasol ontbreekt eveneens. Het ontbijt vonden wij ronduit slecht. Er was "keuze" tussen brood met eieren en nasi goreng. Brood wordt exact afgemeten (1 snee de man). Extra brood wordt in rekening gebracht (!).

Het personeel is zeer vriendelijk en altijd bereid te helpen. De shuttle bus rijdt "on demand" en als je af en toe een fooi geeft ook naar plaatsen die niet voorkomen op de standaard drop-off plaatsen. Als je wil worden opgehaald is 1 telefoontje genoeg.

overall, op het ontbijt na, een prima hotel.

Niet doen!!!

Annoniem
28-9-2011

We kregen echt een mooi huisje!!! Maar naast een bouwput!!!!

Veel lawaai en geen rust. En als klap op de vuurpijl nog eens dat ontbijt.

Continentaal is daar : Twee sneetjes toast met een botertje en een jammetje.

Wonderschone ligging

Elly Greven
23-8-2011

Prachtig uitzicht over de rijstvelden. Complex is ruim opgezet. Standaard bungalow valt w.b. ruimte van de slaapkamer tegen. Weinig bergruimte. Voor de rest een topper. Prima ontbijt, mooi zwembad en heerlijk rustig. Voor herhaling vatbaar. Veel restaurants in de buurt.

Wij verbleven 5 nachten in Agung Raka en hebben hier een heerlijk verblijf gehad. De kamers zijn ruim, wat donker maar met een prachtig uitzicht over de rijstvelden. Beneden was er een heerlijke loungeplek waar je 's avonds de vogels en kikkers hoort. Ook de medewerkers in het hotel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij zouden hier zeker nog eens terugkomen!

Heerlijke plek, voor herhaling vatbaar!

Laura
18-11-2010

Wij zijn net terug van 3 weken Bali/Lombok en onze accomodatie in Ubud - Agung Raka, was toch wel de meest fantatische. We hadden de superior bungalow, met een prachtig uitzicht op de rijstvelden. De inrichting is fantastisch balinees en de ruimte immens. De service is perfect, voor onze baby van 10 maanden werd het campingbedje met klamboe tevoorschijn gehaald. Ze heeft hier heerlijk in geslapen, en wij dus ook!

Verder heerlijk gegeten op de kussens bij de veranda en de shuttle service naar het centrum is eveneens goed geregeld. En in 15 minuten waren we lopend weer terug.

Heerlijk begin van een reis door Bali

D. Rombouts
26-10-2010

Ubud is achteraf onze favoriete Bali-bestemming. Agung Raka draagt daar zeker aan bij. Heerlijke bungalows met prachtig uitzicht over de rijstvelden. Ontbijtje in je bungalow, eten terwijl je op je eigen lounchekussens ligt. Dat is genieten! Schone kamers, goede bedden en een fijn zwembad om je dag struinen door Ubud er even uit te zwemmen. Heerlijk rustige accomodatie in het toch zeer levendige Ubud. En met de shuttleservice sta je in 5 minuten in hartje Ubud. Jalan jalan (lopen) is ook goed te doen, zo'n 15 minuten. De ophaalservice vanaf het vliegveld liet voor ons te wensen over, ze zijn ons vergeten, en dat is ook niet goedgemaakt door het management. Teleurstellend, maar de bediening is top! Lieve mensen die je echt in de watten leggen.

Mooie plek voor herhaling vatbaar

André en Annie
25-9-2010

Agun Raka licht practig aan de rand van Ubud, lekker rustig en dicht genoeg bij centrum. personeel is heel hartelijk en behulpzaam

schitterend

C. v/d Wulp
14-7-2010

We hadden de Superior Bungalow midden in de rijstvelden.

Veel ruimte, leuk balkon en zitje onderin waar ontbijt werd geserveerd.

Trouwens gesmuld van het Indonesische ontbijt!

Werd wel helemaal gek van de beestjes, stikt er echt van.

Zwembad oke.

Wel jammer dat er geen aparte ruimte is voor de massages; staat nu tussen de stoelen bij het zwembad.

We hebben een aantal aanbieders voor Agung Raka voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Agung Raka in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Agung Raka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.