Villa Agung Khalia

IndonesiëBaliUbud

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Agung Khalia voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews

0Tonen op kaart

2 Reviews over Agung Khalia

• 10syl04-09-2013

Juweeltje net buiten Ubud

Wij verbleven met onze twee kinderen in Villa Maia. Deze villa ligt net buiten het Villa Agung Khalia complex, biedt veel privacy, maar toch geniet je van alle faciliteiten die het resort biedt. Heel handig was de gratis mobiele telefoon en de gratis shuttle naar Ubud, op elk gewenste tijd, en ook naar andere plaatsen in de direkte omgeving. Je hoeft niet alleen naar Ubud centrum te gaan, Yeh Pulu Cafe is bijv. ook een prachtige plek, en we genoten van het diner bij Padi Organic, Jl. Lapaplan. Personeel is heel vriendelijk, goedkope wasservice, heerlijk ontbijt. De massage was ook fijn en redelijk geprijsd. Doe ook de fietstoer met Bali 2000, die het resort aanbiedt. Start bij het Batur Meer/Kintamani, en via kleine dorpjes terug naar Pejeng voor een lunch bij de eigenaar.

• 9Stam06-08-2013

Zeer goed verblijf in Villa Maia

Goed hotel met een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Service is heel goed, alsook het eten. Wat dit hotel uniek maakt is de ligging, in de rijstvelden. Het personeel organiseert rondleidingen naar het dorpje en in de rijstvelden. Absoluut doen! Er is een gratis shuttleservice naar Ubud. Wij waren erg blij dat we niet in Ubud zaten, druk en veel lawaai. In dit hotel kom je tot rust. Wij zaten in Villa Maia.

Villa Agung Khalia info

Veilig betalen met