Hotel Adi Cottages

4 reviews over Hotel Adi Cottages in het Nederlands

aanrader

wanda
23-9-2017

super fijne plek.. goed bed. welkom ontvangst. heerlijke plek om te zijn

heel netjes

JOKE
1-10-2010

Helaas hebben we hier maar één nacht gelogeerd want we hadden van thuis uit een hotel geboekt "panda Permai" in Ubud.

Grote vergissing !

De kamers zijn heel netjes, de uitbaters zijn supervriendelijk en het is er rustig.

Geen zwembad, maar wel een mooi tuintje waar ze de hele dag offers rondbrengen.

Echt waar voor zijn geld !

Eerder vertrokken, nooit meer terug

Gerard Busch
1-9-2010

Bediening is uiterst vriendelijk. Ontbijt is ook ok.

Eerste indruk is dat het weliswaar ingebouwd is maar er toch wel redelijke uitziet. Totdat je op de kamers veel ongedierte tegen komt zoals gekko's, salamanders en zelfs een rat. Toen maar gelijk vertrokken.

Waar voor je geld

Reinie Vinke - van Boven
29-1-2010

Een knus en betaalbaar hotelletje in het centrum van Ubud. Het vriendelijke personeel zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt.

We hebben een aantal aanbieders voor Adi Cottages voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adi Cottages in Ubud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adi Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Adi Cottages scoort een 8.22 uit 10 op basis van 4 reviews.