IndonesiëBaliTulambenHotels TulambenHotel Liberty Dive Resort

Hotel Liberty Dive Resort

IndonesiëBaliTulamben

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Liberty Dive Resort voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 6 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Liberty Dive Resort

• 9Hans van Gemerden25-06-2016

Vlak bij de Libery

Zeer mooie cottage in prachtig groen gelegen, 3 zwembaden en heerlijk rustig, geen handdoeken te vinden op vrije ligbedden. Rustig gelegen en perfect voor duikers, wel is de visstand en koraalriffen in aantal afgenomen en is nu meer muckdiving

• 9J & P22-02-2016

super hotel

Mooi hotel met erg goed eten. Wij zijn hier met ze 5e geweest en hebben het erg naar ons zin gehad. Goed eten mooi zwembad en erg vriendelijk personeel. Veel feesten en live muziek. Lara mooi modern winkelcentrum. Aanrader

• 10schakrap14-12-2014

Top verblijf en prima personeel

Dat het een goed ressort is blijkt wel uit het fijt dat we weer vele bekende gezichten tegen kwamen.Mensen van uit de hele wereld weten het te vinden en eenmaal geweest is de keus voor een volgend verblijf snel gemaakt. Dit heeft alles te maken met de goede en schone kamer . Deze worden elke dag keurig schoon gemaakt. De tuin ziet er keurig verzorgd uit ,hier is een team de gehele dag mee bezig. Het restaurant wordt gerund door een vriendelijk en vrolijk jong team. Het duiken hier is werkelijk prima verzorgd en erg flexibel je geeft maar aan wanneer je wild. De gids maakt de set duikklaar en zorgt dat alles geladen is op de auto. De gidsen zijn zeer ervaren en hebben ruime kennis van de flora en fauna. Ook een groot voordeel is dat elke gids niet meer als 2 gasten begeleid. Dit in tegen stelling tot wat je ziet bij andere, waar soms wel 7 gasten achter een gids aan gaan. Ook tijdens dit verblijf niets negatief kunnen opmerken wel positief dat de internet verbinding nu veel beter is.

• 10schakrap11-06-2014

Het waren weer 4 geweldigen weken

Onze duikvakantie op Bali is weer geslaagd, mooi weer, vriendelijke mensen lekker eten. Het "Liberty Dive Resort" is een topper we verbleven in een familie garden bungalow. Een zeer ruime bungalow met 3 bedden geschikt voor 4 personen. Elke dag voorzien van schone lakens, 4 handdoek set's van 2 badhanddoeken, 1 gasten doekje en 1 handdoek. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk altijd een praatje en een glimlach.Voor het duiken ben je hier op de juiste plaats, de grote vrijheid met betrekking van tijd, duikstek en aantal duiken. Ieder onderkomen krijgt een gids deze begeleid niet meer dan 2 duikers en elke keer de zelfde. Nitrox is hier gratis wanneer je hier voor bent opgeleid, hebben de cursus hier gedaan en hebben het grote voordeel kunnen ervaren. De gidsen zijn werkelijk geweldig ze vinden de meest kleine wezens en blijven net zolang beneden als de lucht het toelaat. We zijn op diverse duiklokatie's geweest waar andere niet heen gaan, dus lekker rustig.

• 10Anthony Taylor14-05-2011

Going back again

We will be staying at Liberty for the 4th time soon. We can't stay away. Not only is the place good, but the diving is some of the best shore diving in the world.

One is made to feel part of the family, and nothing is too hard to arrange.

• 9Frans02-06-2010

Keurig verzorgde kamers en vriendelijk personeel

"Liberty Dive Resort" in Tulamben is een heel fijn klein resortje. Ideaal uitval basis voor het duiken in de buurt van Tulamben. Het bekende wrak ligt op nog geen 200 meter. Ook de overige duikstekken zijn zelfs aan te lopen, eventueel duikspullen worden gebracht dus geen gesjouw.

Hotel Liberty Dive Resort info

• TVNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar