IndonesiëBaliTubanHotels TubanHotel Risata Bali Resort

Hotel Risata Bali Resort

IndonesiëBaliTuban

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Risata Bali Resort voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 66 reviews
+58/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 66 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

69 Reviews over Risata Bali Resort

• 9Annemiek06-05-2017

Rustig, mooi resort

Wij zijn net terug van een paar weken Bali. We hebben verbleven in Risata resort. Het hotel ligt op 10 minuten (als het verkeer meezit, maar meestal is het druk) rijden van de luchthaven. In de omgeving zijn veel restaurantjes, winkeltjes, enz en ook het strand is op loopafstand. Als je op het resort loopt heb je helemaal geen last van lawaai van dit alles. Het is er heerlijk rustig. Het personeel is supervriendelijk en is heel servicegericht. De kamer die wij hadden was netjes en schoon. Met een heerlijk groot bed. Iedere ochtend was er een ontbijt met volop keuze. Wij hebben er ook een aantal keer geluncht en ook dit was steeds goed. Het resort heeft ook een heerlijk zwembad en je kunt gebruik maken (tegen betaling) van de spa. Ik zou dit resort zeker aanbevelen als je naar Kuta reist.

• 10max,thea Brilman05-05-2017

geweldig

erg rustig ,dus kom voor je rust,en super personeel

• 8Carlijn02-01-2017

Goed hotel, op loopafstand van Kuta Square

Mooi hotel, gebouwd in resort stijl met verschillende complexen. De kamers zijn groot en van alles voorzien. Goede bedden, badkamer ietwat verouderd maar nog steeds prima. Service ook prima, iedere dag schoonmaak, erg vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. Ga lekker buiten de deur wat eten of drinken, er is genoeg keuze. In het hotel is het eten prima, maar aan de dure kant. Zwembad is heerlijk, handdoeken zijn gratis.

Het ligt op loopafstand van het centrum van Kuta, ongeveer 20 minuten lopen van Kuta Square. Je loopt linksaf langs de hoofdweg en dan loop je langs verschillende winkels, restaurants en winkelcentra. Rechtsaf het hotel uit en in 5 minuten sta je op het strand. Ik zou geen taxi bij het hotel boeken, dan betaal je sowieso meer. Pak wel altijd een Blue Bird, want je wordt snel opgelicht bij andere taxibedrijven.

• 9Trudy Sweegers16-09-2016

Geweldige tijd gehad

Wij zijn nu voor de 12e keer geweest. Het personeel is super vriendelijk ,behulpzaam en gezellig Het bevalt ons prima een gezellig,geen overdreven luxe ,maart alles is aanwezig. Drankjes mogen wel iets goedkoper .

• 9Trudy07-05-2016

In een woord Grandioos

Heerlijk zwembad met gratis handdoeken ,goed ontbijt ,hele fijne ontvangst en het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.de kamers zijn heel goed met koffie en thee faciliteiten allemaal rond het zwembad incl. Zwembadbar. Wasserij erbij rustig gelegen en toch dicht bij restaurantjes,barretjes en groot winkelcentrum. Overal pinautomaten wat ook belangrijk is. Is ook dicht bij het strand gelegen. Je kunt via het strand ook naar het centrum van Kuta

• 9Mirjana Helmons14-07-2015

Heerlijk resort, rustig gelegen

Dit is echt een heerlijk resort, de kamer zijn ruim genoeg en mooi en schoon. Het personeel is super vriendelijk en helpen je overal mee, wij zijn ook in de spa van het resort geweest en is zeker een aanrader. Omgeving is leuk en genoeg restaurantjes en winkeltjes etc in de buurt, dit was voor ons echt een super resort.

• 7geert23-09-2013

rustige plek weg van het episch centrum

oase van rust zo'n 20 minuten lopen van het centrum van Kuta. prima kamers, uitgebreid ontbijtbuffet wel jammer dat de prijzen van bijvoorbeeld een biertje zo extreem hoog moeten zijn ipv de gebruikelijke 20000 rupiah, zo'n 60000 te moeten betalen is niet leuk

• 9jorgen27-07-2013

Geweldig hotel met geweldige informatie

Risata is een heerlijk hotel, met een prima ligging. Heerlijk in de rust, en als je 10 minuten van het hotel vandaan bent waan je je in het centrum. Hele vriendelijke bediening Putu, Tomas, Lucky, en iedereen die ik de naam vergeten ben.

• 8Maartje20-05-2013

Goed hotel in een prachtige tropische tuin

Goed, schoon en netjes hotel. Hotelkamers waren ruim en zeer netjes. Personeel heel erg vriendelijk. Eten in het hotel een stukje duurder dan in het dorp/stad.

• 9Peggy Wilten17-08-2012

Voor herhaling vatbaar.

Dit hotel is zeker aan te bevelen! Het ligt op zo'n 10 minuten lopen langs het prachtige strand van de stad Kuta af. Het hotel is rustig gelegen, in de buurt zijn er wat lokale restaurantjes (cafe Bali die in dezelfde straat is gelegen, is aan te bevelen). Tegenover het hotel is een klein supermarktje met een redelijk assortiment. Het hotelpersoneel is zeer vriendelijk, behulpzaam en geduldig. Wanneer er wat kapot is in de hotelkamer, wordt dit direct verholpen of vervangen. De hotelkamers zijn ruim en schoon en in een mooie tuin gelegen. Het ontbijt is gevarieerd en het restaurant is netjes. Wij hebben het verblijf als zeer prettig ervaren en gaan er zeker nog een keer naar toe!

Hotel Risata Bali Resort info

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)

Meals