IndonesiëBaliTubanHotels TubanHotel Bakung Beach Resort

Hotel Bakung Beach Resort

IndonesiëBaliTuban

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Bakung Beach Resort voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 166 reviews
+89/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 166 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
Meer hotel infoTonen op kaart

173 Reviews over Bakung Beach Resort

• 3A Flick13-12-2019

Nooit meer.

Ik zal dit hotel niet aan recommanderen niet schoon slecht ontbijt uitslag van het zwembad enz.

• 8Wilbert kozijn17-11-2019

Gewoon goed!!!

Verwacht niet teveel ...goede kamer met douche en toilet..netjes schoongehouden..vriendelijk personeel. Simpel ontbijt..maar voldoende

• 6Edith Mulder10-11-2019

Was een fijne vakantie

Het was prima om hier te verblijven bakung beach hotel alleen het ontbijt was vette van lekker dus niets. Gelukkig de bakker om de hoek dus toch nog heerlijk gegeten

• 2niels23-10-2019

Nooit meer dit hotel

Wat moet je weten? Het hotel verkeert in slechte, bijna gevaarlijke staat. Het zwembad, of beter gezegd, chloorgas is verre van veilig met losse vlonderpanelen die al jaren niet zijn vervangen. Losse leuningen. Keuze bij het ontbijt is brood met jam en een bak bami. Service kent het hotel ook niet echt.

Locatie is prima bij het strand, maar het is echt geen resort. Zijn na de eerste nacht weggegaan.

• 6Harry Vermijn15-10-2019

Ik zal hier niet snel meer naar toegaan.

Karig hotel, doch vriendelijk personeel. Op de foto's oogt alles groter dan dat het is (inclusief zwembad) Iets te veel Nederlanders die hier niet voor het eerst komen en daarom vinden dat ze het alleenrecht op bepaalde plekken hebben.

• 7Jananda10-09-2019

Hotel was matig

Ontbijt was goed kamer was oud .

• 10Matthijs Van Duin06-07-2019

Bali beste plek van asie.Hotel Bakung Beach Resort is mooie nette Hotel.5min van Kuta centrum.1min van strandt mooie tropiesche Tuin kindervriendelyk persoonel en De Eijgenaars .Iedere jaar verbettering kamers en Eeten dat gasten in Bali ze Thuis voelen dat is al en rehde om naar Bakung Beach Resort

• 10Rosa06-07-2019

Fantasties

Goede plek 5min van kuta centrum .prijz is super goedkoop.1 min van strand en kamers zijn nettjes en goed.ik kom al 7jaar super relex plek.iedere jaar word allein maar mooie.kom je naar Bali je moet ff langs Bakung Beach Resort

• 9Willem van der Schoor15-06-2019

Prima bestemming.

Verwacht geen overdreven luxe maar je krijgt meer dan waar je voor betaald hebt. Ontbijt is sober, neem pindakaas mee 😊 personeel is erg aardig ,de tuin werkelijk fantastisch. Vergeet de Nederlandse luxe maar accepteer dat je in de tropen bent. Rondom leuke en goede restaurantjes. Voor 20€ met twee personen voor hoofd en nagerecht en drankje. Dat is lachen. Verder twee shoppingmalls dichtbij.

• 1Willy Roeloff10-06-2019

Voor ons niet meer

We zijn hier 3 weken geweest.Bali is leuk maar voor ons geen Bakung Beach meer.Weet niet hoe het zn hoge beoordeling kan krijgen.In 3 weken drie maal bij het zwembad kunnen liggen ook hier het bekende handdoekje leggen door een grijse plaag vaste bezoekers. Er zijn veel te weinig bedden 11 waarvan een stuk als er dan 6 al bezet zijn voor 7 uur in de ochtend ja dan maak je weinig kans.Het zwembad is niet eenmaal schoongemaakt in onze 3 weken er zin ook een heleboel tegels stuk en hebben scherpe randen.Het ontbijt stelt niets voor elke dag geroosterd brood met jam of een ei.Er is iederedag ook nassi of bami met iets van vlees.Thee zo zwart als koffie.Drie weken lang alleen maar watermeloen en of papaya.Over de kamers zijn ruim een kast zonder deur een erg oude badkamer een douche met bloedheet of koud water niet te regelen.Het bed verschonen ze iedere dag dit hebben wij niet laten doen doe je thuis ook niet.

Hotel Bakung Beach Resort info

• KluisBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• A la carte lunchBeschikbaar