Sorteren

Reviews over Tuban

Bruisend

Wim Ankoné
    26-3-2018

Tuban is een plaats tussen het vliegveld en Kuta, met een origineel strand , vissers en “ eettentjes”.

Op loopafstand , 20 min., van Kuta.

Het “Benidorm “ voor Australiërs.

Het een heel byzonder leuke vakantie!

S. Saridin
    27-1-2018

Het is een leuke plaats, de shoppingcenter is mooi en groot en is lopend bereikbaar (20 min.) en niet zo druk en toch dichtbij drukke Kuta

Prachtig bijzonder

Ronny
    22-9-2017

Wat een drukte in elke straat,scooters en auto's. Je kijkt je ogen uit hoehet altijd goed gaat in die drukte.

Je hoeft je geen moment te vervelen,genoeg restaurants en "winkeltjes" waar je soveniers kunt kopen,bij elk winkeltje wel het zelfde. Ook zijn er voldoende pinautomaten en supermarktjes en het kost allemaal niet veel.

Let wel op als je geld gaat wisselen bij zo'n klein winkeltje dat er een lage balie zit waar ze achter staan om je geld te wisselen,als je het bij een hoge balie doet dan laten ze je een paar keer het geld tellen,dan doen ze alles op 1 stapel en laten ze een aantal biljetten achet de balie verdwijnen en loop je weg zonder dat je het in de gaten hebt,wij hebben het meegemaakt ,toen we er later in het hotel achter kwamen zijn we de volgende avond kwaad terug gegaan en uiteindelijk alles terug gekregen

Strand is ook super relax,lekker kijken naar de surfers of onder de boom zitten bij een "barretje"

Heerlijk met een hoofdletter H!

Ludwig
    7-9-2017

Aah Tuban! Nog heerlijk rustig als uitvalsbasis van alle activiteiten die je wil ondernemen. Wanneer je midden in alle herrie wil zitten van het uitgaansleven kun je beter naar Kuta gaan, wil je met locals en de plaatselijke gebruiken omgaan, dan kan dat hier (nog wel). In de avond uiteraard de heerlijke straattentjes met prima gerechten, maar ook talloze winkeltjes die gewoon open zijn. Wil je rust, dan loop je in 10 minuten naar het strand, wil je uitgaan, sla je rechtsaf op de hoofdstraat richting Kuta. Wil je heerlijk en goedkoop eten, shoppen, of naar de film (aanrader!): neem de Lippo mall (en niet Discovery). Taxi's zijn spotgoedkoop, maar kijk eerst even of je er naar toe kunt of wil lopen (alles is in 20 minuten wandelen te bereiken..). Dan nog een klein tipje als je ECHT goedkoop T-shirts, souvenirs of boodschappen wil doen: Hardys shopping centre (voorheen Supernova). Schrik niet van de warmte binnen, maar scoor hier Tshirts voor een Euro en boodschappen voor een prikkie. Veel plezier!

Neutrale plek

Paul goessens
    1-3-2015

Wij zijn echtpaar van 65 jaar . Vele accomodaties zijn te voet goed te berijken . De stranden van Kuta en Tuban kunnen gevaarlijk zijn ,daarom gaan wij altijd met de scooter naar Sanur maar die zijn ook goedkoop te berijken met de taxi die overigens ook spot goedkoop is . Wil heel chique gaan dan moet je naar Nussa Dua . Er is voor elk wat wils. Wij houden van reuring en zitten dichtbij Kuta

Tuban scoort een 7,4 uit 10, op basis van 48 reviews