Hotel Spa Village Resort Tembok

Hotel Spa Village Resort Tembok

10Fenomenaal

Indonesië, Bali, Tejakula/Tembok

Op vakantie geweest naar Spa Village Resort Tembok?

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Spa Village Resort Tembok voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Spa Village Resort Tembok

• 10Marjolein15-03-2010

We wilden niet meer weg

Wat een sprookje. Laat aankomen en dan heerlijk gemaseerd worden. Op de kamer staat het ligbad gevuld voor een heerlijk verfrissend bad. Met bloemblaadjes en kaarsjes. 2x schone handdoeken. Het zwembad was zo heerlijk en vooral rust. Alles is zo mooi aangekleed. Als ik aan het heerlijke ontbijt denk, krijg ik alweer trek. Puur vers geperste sappen. Ook de keuze menu's ware voortreffelijk. Ideale plek voor iedereen die absolute rust wil. Personeel is ook ontzettend vriendelijk. Wij hadden heel voordelig kamer met ontbijt geboekt. Jammer dat het zo ver vliegen is.

Gereisd met partner in september 2009

• 10Maarten Uijterwaal23-09-2009

Wauw!

Wat een unieke ervaring! Dit hotel wordt op internet aangeboden voor $ 450 dollar per nacht, wij boekten via een touroperator voor € 83,- per nacht per kamer.

Het hotel ligt 3 uur rijden van de luchthaven van Bali. Dit is een heel eind, maar zonder meer waard. Bij aankomst krijg je een bloemenvoetenbad en nek/schoudermassage. Het hotel biedt verder luchtige kleding en elke dag zo'n 5 handdoeken p.p.

In de wijde omgeving ligt helemaal niets, dus je bent aangewezen op je resort. Het eten in het resort is heel goed, maar ook erg prijzig. Gemiddeld waren wij voor 3 gangen + koffie zo'n 650.000 rp kwijt (€ 42,-). Op de rest van Bali is dit hooguit de helft.

Het zwembad, de massages, de kamer (geen tv), alles is even heerlijk en rustig. Er zijn genoeg dingen te beleven, want het hotel organiseert allerlei gratis activiteiten als yoga, kooklessen, pencak silat, wandelingen. Voor het floaten onder sterren was geweldig. Wij waren hier 2 nachten, maar 4 nachten zou beter zijn. Heerlijk!

Gereisd met partner in september 2009

Hotel Spa Village Resort Tembok info