Reviews over Tejakula/Tembok

We wilden niet meer weg

Marjolein,
    15-3-2010

Wat een sprookje. Laat aankomen en dan heerlijk gemaseerd worden. Op de kamer staat het ligbad gevuld voor een heerlijk verfrissend bad. Met bloemblaadjes en kaarsjes. 2x schone handdoeken. Het zwembad was zo heerlijk en vooral rust. Alles is zo mooi aangekleed. Als ik aan het heerlijke ontbijt denk, krijg ik alweer trek. Puur vers geperste sappen. Ook de keuze menu's ware voortreffelijk. Ideale plek voor iedereen die absolute rust wil. Personeel is ook ontzettend vriendelijk.

Wij hadden heel voordelig kamer met ontbijt geboekt. Jammer dat het zo ver vliegen is.

Wauw!

Maarten Uijterwaal,
    23-9-2009

Wat een unieke ervaring! Dit hotel wordt op internet aangeboden voor $ 450 dollar per nacht, wij boekten via een touroperator voor € 83,- per nacht per kamer.

Het hotel ligt 3 uur rijden van de luchthaven van Bali. Dit is een heel eind, maar zonder meer waard. Bij aankomst krijg je een bloemenvoetenbad en nek/schoudermassage. Het hotel biedt verder luchtige kleding en elke dag zo'n 5 handdoeken p.p.

In de wijde omgeving ligt helemaal niets, dus je bent aangewezen op je resort. Het eten in het resort is heel goed, maar ook erg prijzig. Gemiddeld waren wij voor 3 gangen + koffie zo'n 650.000 rp kwijt (€ 42,-). Op de rest van Bali is dit hooguit de helft.

Het zwembad, de massages, de kamer (geen tv), alles is even heerlijk en rustig. Er zijn genoeg dingen te beleven, want het hotel organiseert allerlei gratis activiteiten als yoga, kooklessen, pencak silat, wandelingen. Voor het floaten onder sterren was geweldig. Wij waren hier 2 nachten, maar 4 nachten zou beter zijn. Heerlijk!

Een gastvrije oase!

Fam. Kwant,
    18-9-2009

Wij zijn hier als gezin (één kindje van 10) geweest om bij te tanken en om tot rust te komen na 3 weken getrokken te hebben. Het personeel is onwaarschijnlijk vriendelijk en staan altijd tot je dienst. Het zwembad is schoon en voorzien van schone handdoeken die je mag lenen, kamers prima, keuken zowel westers als locaal top, ligt direct aan het strand, kajaks en snorkels gratis te leen, omgeving en tuin prachtig, de massage super. Alles tegen relatief lage prijzen. Kortom, meer dan waar voor je geld!

Wil je echter naar een grotere badplaats dan moet je wel eventjes rijden. Het enige kleine minpuntje voor wanneer je iets wilt ondernemen. Echter, ze brengen je waar je heen wilt!

De zee leek volgens onze dochter op de zee van 'Finding Nemo', alle te bedenken kleuren vissen zie je daar! Geweldig...

Stukje paradijs op aarde!!!!

Anneke Wiebenga,
    9-8-2008

Dit is echt een topper. Wij hebben er tijdens onze fietsvakantie bijgetankt. De ligging is super. Wij zaten in de beachvilla. Een prachtige bungalow voorzien van alle faciliteiten.Het personeel is zeer gastvrij en behulpzaam. Het eten lekker en alles is er zeer schoon en zeer goed onderhouden. De tuin waarin de bungalows zijn gelegen ziet er ook als een plaatje uit. Als je wilt snorkelen, dan kan dit voor de deur. Snorkelsetje krijg je gratis van het hotel te leen. Wie op zoek naar rust is en wil relaxen is dit een absolute toplokatie voor zeer redelijke prijs. Wij kunnen dit uit ervaring zeggen, doordat we tijdens onze reis vele hotels op Bali en Lombok hebben bezocht. Kortom dit is een absolute aanrader!!!!

Tejakula/Tembok scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews