Hotel Radisson Bali Tanjung Benoa

8.5Fantastisch

Indonesië, Bali, Tanjung Benoa (Nusa Dua)

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Bali Tanjung Benoa voor je op een rij gezet:

57 reviews over Hotel Radisson Bali Tanjung Benoa

• 8Arij de Meulmeester01-10-2015

Goed tot zeer goed

Goed gelegen hotel, prettige bediening, zeer goede service, goed restaurant, zeer goed ontbijt. Prijzen in het restaurant niet goedkoop maar ook weer niet duur. Wel strand beschikbaar maar zwemmen niet mogelijk door te veel watersport.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Ronald15-08-2015

Mooi hotel met 2 zwembaden en fitness

Geweldig verblijf gehad, mooi voor de kinderen en prachtige villa voor verblijf, kom graag terug

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9w_poulie522-09-2014

Heerlijk hotel met fijne kamers met prima ontbijt.

Fijn Hotel met mooie kamers en heerlijk ontbijt,mooi zwembad, naar zee moet je een drukke weg oversteken ook daar is een mooi zwembad.In zee is het te gevaarlijk om te zwemmen, veel te druk met veel te hard varende boten, in loop van de middag (eb) is het wel een stuk rustiger.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Mike29-06-2014

Geweldige plek op Bali

Net terug uit het Ramada Benoa Resort op Bali. Een geweldig resort met alles er op en er aan. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, kamers zijn geweldig met uitzicht op tropische tuin (hadden wij) of zwembad. Uitzicht op tropische tuin is mooier vonden we zelf. Iedere dag perfect schoongemaakt kamer, die ook op tijd werd schoongemaakt. Iedere dag 2 flesjes water, koffie en theefaciliteiten op de kamer aangevuld. badkamer met zeer grote inloopdouche (kamer 209), Dit was hoekkamer, vandaar de grote inloopdouche, andere kamers hadden kleinere douche. LCD TV op kamer met goede zenders. Goed zitje op groot balkon. Geen ongedierte. Zeer goede internet en wifi verbinding, geheel gratis. Tegenover het hotel is ook nog het bijbehorende TAO restaurant met lagune zwembad met heerlijke ligbedden, kussens, parasols en handdoekenservice. Kortom: een absolute aanrader. Restauranjes in benoa allemaal op loopafstand te doen. Naast resort is supermarktje.

Gereisd met partner in juni 2014

• 6Trudy26-10-2013

Minder dan de eerste keer

Het is een prima Balinees hotel met de juiste sfeer, alleen kan ik niet echt zien wat er nu gerenoveerd is het afgelopen jaar. Personeel is vriendelijk, ontbijt goed. Wat ons erg tegenviel is dat er diverse dingen op waren. Zoals bier, wijn, parasols, lotion, Balinese feestavond met eten en drinken. De bezuiniging had duidelijk toegeslagen en dat was goed te merken helaas. 2 jaar geleden ook in dit hotel geweest en toen was het top.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10Michel24-12-2012

Lekker uitrusten

Ramada benoa was een heerlijke afsluiter van onze reis door Java en Bali. Wij verbleven hier 4 dagen. Personeel is erg vriendelijk en er is een goed verzorgd ontbijt. Zeker nog een plek om eens terug te komen. Mooie zwembaden en dicht bij het strand van Benoa.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 9Fam Broekhuizen11-10-2012

Geweldig hotel

Na een rondreis op Java hebben wij gekozen om een weekje uit te rusten op Bali in het Ramada hotel. Het is een groot resort maar toch zijn ze erg persoonlijk in hun service. Het personeel is erg vriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. De kamers waren beide erg netjes. Mooie inrichting met een fijn balkon. De airco werkte perfect en deze was naar eigen wens in te stellen. Iedere dag werden de kamers keurig schoongemaakt. Ook is er gratis wifi die erg goed werkt. Tijdens onze reis zijn wij in vele hotels verbleven maar het ontbijt in Ramada kon geen enkel hotel aan tippen. Een groot buffet met voor iedereen wel wat lekkers. Het hotel is kwa ligging niet het mooiste gedeelte van Bali. Er zijn wel leuke winkeltjes en restaurantjes. Er gaat meerdere malen per dag een shuttle bus naar verschillende stranden en het grote winkelcentrum in de buurt. Voor mensen die van rust en zon houden is het een heerlijke plek op Bali.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 7Ilona08-10-2012

Opzich prima hotel, maar niet nog een keer

Wij sloten onze rondreis van Bali/Gili af in dit hotel met een 6 daagse strandvakantie. Hiervoor zaten we overal in kleinschalige en prachtig gelegen hotels/resorts. Dan is dit wel even een tegenvaller. Het is een enorm resort en er is weinig te beleven. Veel grote rondreisgroepen, en hoog 'Benidorm' gehalte in het hotel. Strand bij hotel heb je weinig aan, vanwege alle activiteiten. Als je lekker op het strand wil liggen en in de zee wil zwemmen, neem dan de gratis shuttle vauit het hotel naar Greger beach. Dagje Kuta is ook leuk om te doen. Wij hadden er al een rondreis op zitten, dus hadden het meeste van Bali al gezien, maar voor rondreizen zit je hier echt in een uithoek. In Benoa zelf is ook weinig te doen, hotel ligt eindje lopen vanaf 'centrum'. Spa in hotel erg duur, loop het dorp in dan ben je stuk minder kwijt! Ontbijt was echt prima voor Bali, personeel vriendelijk zoals overal op Bali. We hebben het prima gehad, maar zouden niet nog een keer hier naar toe gaan.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 9daisysheilds18-09-2012

Geweldig hotel.

Na een rondreis op Java, sloten wij onze vakantie af in dit hotel. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een geweldig hotel is. Nergens heb ik zo vriendelijk personeel gezien. Ze hebben alles zo sfeervol mogelijk ingericht en aan de schitterende tuinen wordt heel veel aandacht besteed. De kamers zijn heel mooi en schoon met een lekker balkonnetje. Het ontbijt is ontzettend uitgebreid, van Indonesisch eten tot stokbrood met jam. Het zwembad is heel mooi. Rondom het zwembad staan een aantal hutjes met lekkere kussens waar je uit de zon kunt liggen, maar ook losse ligstoelen voor mensen die wel in de zon willen liggen. Vanaf het hotel rijden er shuttlebussen naar het strand van Kuta en naar het vlakbij gelegen Bali Collection Mall. Verderop in de straat zitten allemaal leuke restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Er zijn ook een aantal restaurants wat verder gelegen, die je bij het hotel komen ophalen. Dit kun je bij de receptie aanvragen. De spa in het hotel is echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2012

• 7Diane vos05-08-2012

Balinees luxe ressort

We hebben hier heerlijk op adem kunnen komen naar een groepsrondreis lekker rustig mooi zwembad slaapkamer goed eten savonds live entertainment met buffet international met verse pasta rijstgerechten gekookte en gebakken aardappel friet puree zuurkool enz. Rustig strand nabij alleen voor de grote discoganger kun je beter in Kuta zijn. Ze hebben ook gratis shuttle bus naar Kuta en Nusa Dua .

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Hotel Radisson Bali Tanjung Benoa info